21
یکشنبه 19 دی 1400
شماره 8408
حوادث
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

کینه پردردسر مادرزن و پدرزن از داماد

کوتاه از حادثه
مادرزن و پدرزنی که از داماد خود کینه به دل گرفته بودند، تصمیم گرفتند هر طوری شده او را به دردسر بیندازند اما نقشه‌شان نگرفت.
ویژه
سارق سابقه دار پس از سرقت گوشی موبایل شهروندان با آنها تماس می‌گرفت و وانمود می‌کرد گوشی را پیدا کرده و برای تحویل دادن آن مژدگانی می‌خواست.
پسر جوان هنگام تیوب‌سواری در پیست اسکی به‌دلیل اصابت ضربه به سرش دچار مصدومیت شدیدی شد و با وجود تلاش پزشکان جان خود را از دست داد.
روابط‌عمومی شرکت بهره‌برداری قطارهای شهری تهران پیرو چاپ پیام مردمی با عنوان «سانحه قطار هشداری جدی برای مسئولان باشد» در ستون با مردم روز 5دی‌ماه پاسخ داده است:
تصادف خودروی حامل سوخت قاچاق با 2خودرو و 2موتورسیکلت، به قیمت جان 7نفر تمام شد.
با گذشت اولیای دم زن جوان پس از تحمل 10سال حبس از زندان آزاد شد

بخشش زنی که قرار نبود بمیرد

زن جوان پس از قتل شوهرش 4بار تصمیم گرفت به زندگی خودش پایان بدهد اما قرار نبود او بمیرد. این زن پس از گذشت 10سال از جنایت با گذشت اولیای دم و کمک خیرین از مجازات قصاص رهایی یافت.
خواستگار قدیمی 7نفر را با اسید سوزاند

خواستگار قدیمی 7نفر را با اسید سوزاند

در این حادثه برخی از اعضای خانواده دختر جوان دچار سوختگی شدند
مرد 45ساله سال‌ها عاشق دختری در شاهین‌شهر اصفهان بود اما وقتی تلاش‌هایش برای ازدواج با او نتیجه نداد دست به اقدامی هولناک زد.
سرقت اسلحه برای گروگانگیری
سرقت اسلحه برای گروگانگیری
سرباز یکی از دادسراهای تهران با سرقت اسلحه قصد گروگانگیری داشت اما پیش از اجرای نقشه‌اش دستگیر شد.به‌گزارش همشهری، چند روز قبل ماموری برای انجام کارهای حقوقی به یکی از دادسراهای تهران رفت. او کلت‌کمری‌اش و 5فشنگ آن را به سربازی که در قسمت نگهبانی نشسته بود تحویل داد و وارد دادسرا شد.
براساس ماده ۲۷ قانون جامع خدمات‌رسانی به ایثارگران، مدت خدمت داوطلبانه جانبازان، رزمندگان، آزادگان و شهدا در جبهه قبل از استخدام و اشتغال درصورت تمایل جزو سنوات قابل‌قبول از لحاظ بیمه و بازنشستگی به مأخذ مشاغل سخت و زیان‌آور یک به یک‌و‌نیم محسوب می‌شود.