14
یکشنبه 19 دی 1400
شماره 8408
ایرانشهر 2
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم
ویژه
بازار سنتی رشت در کنار میدان شهرداری قرار دارد و از جاذبه‌های این شهر گردشگری محسوب می‌شود. در بافت ۲۴هکتاری بازار رشت ۱۴کاروانسرا وجود دارد که از طریق راسته‌ها به هم وصل می‌شوند.
گردشگری
چشمه چپقلی، چشمه‌ای در نزدیکی شهر اراک واقع در استان مرکزی است که در ۱۴کیلومتری خروجی جنوب‌ غربی شهر اراک و در دامنه‌های رشته کوه سفیدخانی قرار دارد. راه دسترسی به چشمه از طریق روستای رباط میل است.

امید شمال‌غرب به گردشگری پساکرونا

بسیاری از مشاغل مرتبط با گردشگری در آذربایجان‌شرقی، آذربایجان‌غربی، اردبیل و زنجان پس از همه‌گیری کرونا از دست رفت اما این استان‌ها برنامه‌های زیادی برای جبران ضرر در آینده دارند
گردشگری سلامت، زمستانی، طبیعت‌گردی، بوم‌گردی، گردشگری تاریخی و بسیاری از انواع دیگر گشت و‌گذار همه قابلیت‌هایی هستند که می‌توانند انبوهی از مسافران را به شمال غرب بکشانند؛ ظرفیت‌هایی که جز معدودی، مغفول مانده‌اند و در همه سال‌های گذشته بارها مسئولان استان‌های این خطه تصمیم گرفتند شرایطی را برای رونق گردشگری منطقه، اشتغال‌زایی و توسعه فراهم کنند.
PDF ایرانشهر 2
کوتاه ایرانشهر 2
این کتاب نگاهی به تاریخ، جغرافیا، نژاد، مسکن اولیه، آداب و رسوم اقوام ایرانی کردها در ادوار گذشته تا‌کنون نوشته سعید اسدی‌فر سال1396 از سوی نشر سفیر اردهال منتشر شده است.