• شنبه 28 مهر 1403
  • السَّبْت 15 ربیع الثانی 1446
  • 2024 Oct 19
چهار شنبه 20 فروردین 1399
کد مطلب : 97749
لینک کوتاه : newspaper.hamshahrionline.ir/n5gPW
+
-

با مردم

با مردم

  صداوسیما القا می‌کند که گویی کرونا تمام‌شده است
برخی اخبار صداوسیما و برنامه‌ها به‌گونه‌ای است که به مخاطب القا می‌کند که کرونا خیلی خوب کنترل شده و دیگر کار ما با این ویروس مزاحم تمام‌شده، نمونه آن قدردانی مسئولان از یکدیگر و کادر درمان و... است.
مدرسی از تهران

  تکلیف کارکنان استخرها و مراکز تفریحی چیست؟
درحالی‌که برخی کسب و کارها بازگشایی می‌شوند، برخی مشاغل همچنان نمی‌توانند فعالیت کنند درحالی‌که هیچ حمایت مالی‌ای هم از آنها صورت نمی‌گیرد. به‌عنوان ناجی غریق یکی از مراکز تفریحی این سؤال را دارم که تکلیف 400نفر پرسنل این مرکز چیست که باید همچنان بدون شغل و درآمد سر کنند.
حیدری از هشتگرد

  گرانی‌ها در ظرف تحمل مردم یاسوج نیست 
در شهرهای کوچکی مثل یاسوج که مردم درآمد چندانی ندارند، روا نیست که قیمت کالاها شبیه شهرهای بزرگ باشد. واقعا مردم شهرهایی مثل یاسوج تحمل برخی گرانی‌های مشابه شهرهای بزرگ را ندارند.
امیدخواه از یاسوج

  به داد مطبوعات شهرستان‌ها برسند
مطبوعاتی‌های شهرستان‌ها و خبرنگاران آنها که امکان چاپ روزنامه کاغذی ندارند به کل بیکار شده و خانه‌نشین شده‌اند. از مسئولان توقع داریم برای رفع دغدغه‌های جدی این قشر و ارائه یارانه حمایتی و توزیع اقلام معیشتی به نیروهای شاغل مانند خبرنگاران، موزعان و شاغلان بخش‌های مرتبط با صنعت چاپ و نشر نیز چاره‌اندیشی کنند.
نصرتی از اهواز

  اینکه از کرونا به‌عنوان فرصت یاد کنند منطقی نیست
اینکه تعداد زیادی از مردم ایران و جهان در اثر کرونا دچار هزینه‌های جبران‌ناپذیر و فقدان همیشگی شده‌اند، کدام فرصت برای جهان است که برخی مسئولان عنوان می‌کنند کرونا فرصت است. تنها جایگاه فرصت می‌تواند برای کاسبان سلامت باشد که داروهای کرونا را به چند صد برابر قیمت می‌فروشند.
کثیری از تهران 

  مگر قرار نبود اقساط 2‌ماه به تعویق بیفتند؟
وامی از بانک مهر گرفته بودم که در اسفند‌ماه نه‌تنها قسط آن را کم کردند بلکه سود سالانه را نیز محاسبه و از حساب من کسر کردند. واقعا کی قرار است سخنانی که مسئولان می‌گویند عملی شود.
صائب از پاوه 

  برداشت از صندوق توسعه ملی با نظارت صرف شود
اینکه رهبر معظم انقلاب با برداشت از صندوق توسعه ملی موافقت کرده‌اند، فرصتی برای مسئولان است که نشان دهند چگونه از این ظرفیت به نفع کنترل کرونا بهره‌ می‌گیرند.
ابویی از تهران

  آنتن‌دهی ضعیف اجازه نمی‌دهد در کلاس‌ها شرکت کنیم
آنتن‌دهی ضعیف اینترنت اجازه نمی‌دهد که در کلاس‌های آنلاین که معلمان ما برگزار می‌کنند، شرکت کنیم. نه صدا و تصویر درست داریم و نه متوجه دروس می‌شویم. صداوسیما هم مثل تدریس آنلاین که می‌توانیم درجا سؤال بپرسیم، نیست.
ذاکری، کلاس دهم از هیرمند

  قرنطینه یک‌ماهه با حمایت مسئولان اجرایی شود
از مسئولان تقاضا داریم قرنطینه یک‌ماهه را به‌طور جدی اجرا کنند و با حمایت مالی از مردم اجازه دهند ویروس کرونا زودتر از کشور ما رخت بربندد.
دلسوخته از تهران

  ثبت‌نام بیمه بیکاری؛ دردسر جدید کارگران
برخی شرکت‌ها که نیروهای خود را تعدیل کرده‌اند با معرفی‌نامه‌ای پرسنل خود را به بیمه بیکاری معرفی می‌کنند تا از یک‌ماه بیمه بیکاری با هر میزان سابقه پرداخت بیمه برخوردار شوند. اما این پروسه دریافت حقوق یکماهه مستلزم حضور در اداره کار، اداره بیمه، کافی‌نت برای ثبت‌نام در سایت و پیگیری حضوری است. آیا پرداخت یک‌ماه حقوق بیمه بیکاری این‌قدر سخت است؟
عبادی از کرج

  سرعت بسیار پایین نت اجازه خرید مایحتاج را نمی‌دهد
باتوجه به ضرورت قرنطنیه در خانه و رعایت این موضوع توسط بسیاری از مردم و نیاز به اینترنت چرا مسئولان فکری برای این سرعت افتضاح نمی‌کنند. احوالپرسی و وب‌گردی که هیچ، امکان انجام خریدهای اینترنتی با این سرعت افتضاح نیست.
جهانی از تهران 

  مردم بروجرد کرونا را جدی نگرفته‌اند
گویا در بروجرد کرونا نیامده است. کمتر کسی ماسک و دستکش دارد و مردم به‌سادگی در کوچه و خیابان مشغول خرید و زندگی هستند این در حالی است که تعداد مبتلایان و فوتی  این شهر هم کم نیست!
معظمی از بروجرد
 

این خبر را به اشتراک بگذارید