• شنبه 6 مرداد 1403
  • السَّبْت 20 محرم 1446
  • 2024 Jul 27
دو شنبه 29 مهر 1398
کد مطلب : 86019
+
-

نقش مؤثر نیروهای شهرداری تهران در اربعین

نقش مؤثر نیروهای شهرداری تهران در اربعین

معاون بلدیه کربلا بر نقش مؤثر نیروهای شهرداری تهران در رفت و روب و نظافت شهر کربلا به‌ویژه اطراف حرمین شریفین همزمان با برگزاری مراسم اربعین تأکید کرد.

به گزارش شهرنوشت، «مهند محمد» با اشاره به حضور هرساله شهرداری تهران در شهر کربلا همزمان با برگزاری مراسم پیاده‌روی اربعین گفت: البته این حضور تنها به شهر کربلا محدود نمی‌شود و نیروهای شهرداری تهران در شهرهای نجف، کوفه و حدفاصل نجف تا کربلا به زائران خدمات‌رسانی می‌کردند. او با بیان اینکه تمامی این اقدامات با همکاری و تعامل مستقیم شهرداری تهران و کربلا صورت می‌گیرد، ادامه داد: در سال‌های گذشته ارتباط بسیارخوبی میان طرف ایرانی و عراقی شکل گرفت و این روند هرسال تداوم پیدا کرد. امسال نیروهای شهرداری مسئولیت نظافت اطراف حرم را برعهده داشتند و زباله‌های جمع‌آوری‌شده با ماشین‌های شهرداری کربلا به محل دپو منتقل می‌شد.
محمد با بیان اینکه با توجه به حجم بالای جمعیت حاضر در شهر کربلا همزمان با مراسم اربعین، خدمات‌رسانی بسیار دشوار می‌شود، گفت: حضور نیروهای شهرداری تهران به همراه تجهیزات، امکان نظافت شهر، آن هم در شرایطی که جمعیت چندین برابر حالت معمول می‌شود را فراهم می‌سازد.
محمد تصریح کرد: با پایان یافتن روز اربعین، خدمات‌رسانی نیروهای شهرداری تهران تمام نمی‌شود و این نیروها تا پاکسازی کامل بخش‌هایی که مسئولیت نظافت آن را برعهده داشتند، به فعالیت خود ادامه می‌دهند.

غبارروبی منزل امیرالمومنین(ع) در کوفه
نماینده معاونت خدمات شهری شهرداری تهران نیز در شهرهای نجف و کوفه از غبارروبی منزل امیرالمومنین (ع) در شهر کوفه خبر داد.
امیرحسین جابرانصاری با اشاره به حضور ١٠٠نیروی خدمات شهری شهرداری تهران در شهر کوفه گفت: در روزهای گذشته ۱۰۰نفر پاکبان تحت نظارت، مدیریت و حمایت عتبه مزار جناب میثم و عتبه مسجد کوفه نسبت به نظافت معابر اطراف مزار جناب میثم و مسجد کوفه اقدام کردند. او با اشاره به اینکه حجم جمعیت حاضر در کوفه بسیار کمتر از شهرهای نجف و کربلاست، ادامه داد: با این حال، همزمان با برگزاری مراسم پیاده‌روی اربعین، بخشی از زائران در شهر کوفه حاضر ‌شدند. از این‌رو شهرداری تهران در این ایام تلاش می‌کند تا با همکاری مسئولان کوفه، اقدامات مربوط به نظافت این شهر را انجام دهد.

معاون بلدیه کربلا : نیروهای شهرداری تهران در شهرهای نجف، کوفه و حدفاصل نجف تا کربلا به زائران خدمات‌رسانی می‌کردند

این خبر را به اشتراک بگذارید