• شنبه 6 مرداد 1403
  • السَّبْت 20 محرم 1446
  • 2024 Jul 27
چهار شنبه 3 مهر 1398
کد مطلب : 80771
+
-

گردشگران خارجی هتل‌های فارس را رزرو کردند

رئیس جامعه هتلداران فارس: 30درصد هتل‌های استان توسط گردشگران خارجی تا اوایل آبان رزرو شده و امید است که با تسهیل شرایط این مدت بیشتر شود

رئیس جامعه هتلداران استان فارس با اشاره به شروع سفر تورهای گردشگری خارجی گفت: ۳۰ درصد از ظرفیت هتل‌های فارس تا اوایل آبان‌ماه توسط گردشگران خارجی رزرو شده است.

 به گزارش تسنیم، «حسن سیادتان» با اشاره به شروع سفرهای گردشگران خارجی به استان فارس از اواخر شهریورماه اظهار کرد: رزرو هتل‌های استان فارس توسط گردشگران خارجی تا اوایل آبان انجام شده و امید است که با تسهیل شرایط این مدت بیشتر شود. 
وی با بیان این‌که 30 درصد از ظرفیت هتل‌های استان توسط گردشگران خارجی رزرو شده است گفت: برای افزایش سفر گردشگران خارجی به استان باید همه دستگاه‌ها همکاری کنند، چراکه منفعت حضور گردشگران برای کل استان است. 

رئیس جامعه هتلداران استان فارس با اشاره به بخشی از مشکلات افزود: اتوبوس‌های گردشگری و امور مربوط به تردد آنها یکی از مشکلات است که می‌توان با همکاری پلیس راهور رفت و آمد آنها را تسهیل کرد تا شرایط برای برنامه‌ریزی سفر گردشگران خارجی مهیاتر شود.  
سیادتان درباره روز 5 مهر و نام‌گذاری آن روز جهانگردی و گردشگری بیان کرد: برای کسانی که در این روز به شیراز سفر کنند و از خدمات هتل‌ها بهره‌مند شوند 20 تا 40 درصد تخفیف در نظر گرفته شده است.

 وی همچنین از افتتاح نمایشگاه صنایع دستی در 3 هتل استان در این ایام خبر داد و عنوان کرد: این نمایشگاه با همکاری اتحادیه صنایع دستی استان فارس برپا می‌شود. 
رئیس جامعه هتلداران استان فارس از برگزاری مراسم روز جهانگردی خبر داد و تصریح کرد: از فعالان گردشگری در این روز تقدیر می‌شود. 
 

این خبر را به اشتراک بگذارید