• سه شنبه 11 اردیبهشت 1403
  • الثُّلاثَاء 21 شوال 1445
  • 2024 Apr 30
یکشنبه 27 مرداد 1398
کد مطلب : 73028
+
-

افتتاح ۲ طرح ورزشی و فرهنگی در گرمسار

«سید عبدالحمید احمدی» معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان ۲ طرح ورزشی و فرهنگی-اجتماعی را با اعتبار یک میلیارد ریالی در شهرستان گرمسار استان سمنان افتتاح کرد.  

به گزارش ایرنا، مدیر کل ورزش و جوانان استان سمنان درباره این طرح‌ها افزود: خانه شطرنج گرمسار و دفتر سازمان‌های مردم نهاد، ۲ طرح ورزشی و فرهنگی-اجتماعی هستند که به منظور توسعه زیرساختی رشته شطرنج و فعالیت‌های سازمان‌های مردم‌نهاد در جامعه افتتاح شد.

 «مجتبی جانعلی» بیان کرد: خانه شطرنج گرمسار با زیر بنای ۱۸۰ متر‌ مربع و با اعتبار ۶۰۰ میلیون ریال راه‌اندازی شد. وی ادامه داد: دفتر سازمان‌های مردم‌نهاد شهر گرمسار واقع در سازمان ورزش و جوانان این شهرستان با اعتبار ۴۰۰ میلیون ریال و با هدف استمرار فعالیت‌های سازمان‌های مردم‌نهاد به بهره‌برداری رسید. معاون وزیر ورزش و جوانان در سفری یک‌روزه به غرب استان سمنان این طرح‌ها را با هدف توسعه ورزش همگانی و تقویت مشارکت اجتماعی افتتاح کرد.  

معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان، مهرداد پهلوان زاده رئیس فدراسیون شطرنج، غلامرضا کاتب نماینده مردم شهرستان‌های گرمسار و آرادان در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسئولان محلی در آیین بهره‌برداری از ۲ طرح ورزشی و فرهنگی در گرمسار استان سمنان حضور داشتند.

این خبر را به اشتراک بگذارید