• شنبه 28 مهر 1403
  • السَّبْت 15 ربیع الثانی 1446
  • 2024 Oct 19
شنبه 18 خرداد 1398
کد مطلب : 57782
لینک کوتاه : newspaper.hamshahrionline.ir/5G2A
+
-

با مردم

با مردم
با مردم


   صعود ناهماهنگ قیمت در املاکی‌ها!
هرکدام از املاکی‌ها به سفارش مالک‌ها قیمت‌های مختلفی می‌گویند و در یک منطقه چند خانه مشابه قیمت‌های گوناگون دارند. واقعا مسئولان نمی‌خواهند اقدامی در این خصوص بکنند.

جوادی از پردیس

@ کمبود دارو در سبد توزیع شرکت‌های دارویی
اخیرا کمبود دارو در سبد توزیع شرکت‌های دارویی کاملا مشهود شده است و بسیاری از داروهایی که پزشک نوشته یا ندارند یا مشابهش را دارند. حتی قرص معمولی فلوکسیتین یا میرتازاپین که برای بیماران افسرده کاربرد دارد در اغلب داروخانه‌ها پیدا نمی‌شود. مسئولان داروخانه‌ها می‌گویند دخالت بخش‌های دولتی، نیمه‌دولتی و سازمانی در امر دارو به ورشکستگی بخش خصوصی می‌انجامد و دیر نیست که داروخانه‌ها تعطیل شوند.
میررضایی از مشهد

  آلودگی صوتی بالا در خیابان حقوقی خیابان انقلاب
آلودگی صوتی ایجاد شده توسط وانت‌بارها در خیابان حقوقی، منشعب از خیابان انقلاب واقعا آسایش محل را مختل کرده است. از مسئولان ذیربط تقاضای رسیدگی داریم.
جمالی از خیابان انقلاب تهران

  شماره 1580در آذربایجان‌شرقی ناکارآمد است
شماره1580که از سوی حفاظت اطلاعات قوه قضاییه استان آذربایجان‌شرقی جهت دریافت گزارش‌ها در همه دادگستری‌ها با بنرهای بزرگ هم تبلیغ می‌شود، فقط محدود به یک پیامگیر است. گویا پیام‌ها بررسی نمی‌شوند که این موضوع باعث ناامیدی تماس گیرنده می‌شود.
رسولی از تبریز

@ سامانه‌های ناکارآمد صدور کارت پرواز در فرودگاه مهرآباد
در فرودگاه مهرآباد سراسر سالن پر از سامانه هوشمند صدور کارت پرواز است ولی گیت، کارت پرواز را فقط با رویت و حضور مسافران صادر می‌کند. سؤال از دستگاه‌های مرتبط این است که پاسخ دهند سازمان هواپیمایی یا شرکت‌های هواپیمایی چقدر و از طریق چه کسانی هزینه طراحی و ساخت سامانه‌های هوشمند صدور کارت پرواز را پرداخته‌اند تا بعد از آن با ابلاغ یک دستور همه آنها از کارآمدی خارج شوند؟
عاصمی از تهران

 

این خبر را به اشتراک بگذارید