صادق درودگر که بعد از تجربه درخشان در باشگاههایی مثل ملوان و استیلآذین بهتازگی مدیرعامل تراکتورسازی تبریز شده، از قول مالک باشگاه نقل کرده: «زنوزی به من گفت روی جیب هواداران تراکتورسازی حساب نکن.» البته دست آقای زنوزی درد نکند که به فکر منافع مردم است، اما در فوتبال حرفهای تقریبا هیچ راهی برای درآمدزایی نداریم که به جیب هوادار ختم نشود. بلیتفروشی، عرضه شال و پیراهن و فروش اشتراک تماشای تلویزیونی مسابقات همگی بهطور مستقیم و غیرمستقیم به جیب هوادار مربوط میشود. حتی اسپانسرهایی که به باشگاه آگهی میدهند هم اگر در مورد تاثیر این تبلیغ روی افزایش اقبال عمومی به برندشان متقاعد نشوند، آگهی خودشان را پس میگیرند. بنابراین هر پولی که جز این سیستم به باشگاه برسد صرفا نتیجه زیانده بودن تیم است. آیا آقای زنوزی بهعنوان یک فعال اقتصادی مهم کشور این مسائل را نمیداند؟
شنبه 13 مرداد 1397
کد مطلب :
25488
لینک کوتاه :
newspaper.hamshahrionline.ir/g826
+
-
کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به روزنامه همشهری می باشد . ذکر مطالب با درج منبع مجاز است .
Copyright 2021 . All Rights Reserved