• چهار شنبه 12 اردیبهشت 1403
  • الأرْبِعَاء 22 شوال 1445
  • 2024 May 01
دو شنبه 1 خرداد 1402
کد مطلب : 192415
+
-

نکته بازی/ با هوادار، بی‌هوادار

به‌نظر می‌رسد سازمان لیگ یا دیگر نهادهای تصمیم‌گیرنده، از قیل و قالی که سر انتقال محل برگزاری بازی پیکان و پرسپولیس از ورزشگاه دستگردی به استادیوم آزادی به‌پا شد درس گرفته‌اند و برای مسابقه حذفی هوادار و پرسپولیس طرحی دیگر انداخته‌اند. با توجه به اینکه به هر دلیلی امکان حضور تماشاگران در ورزشگاه دستگردی وجود ندارد، دیدار سرخپوشان در برابر پیکان به آزادی منتقل شد، اما حالا قرار شده بازی نیمه‌نهایی حذفی با هوادار در همان ورزشگاه بدون حضور تماشاگران باشد. جالب اینجاست که تصمیم اتخاذ شده، همان فرمولی بود که ساکت الهامی و تیمش آن را تجویز کرده بودند. در حقیقت تیمی که اسمش «هوادار» است، دنبال بازی در ورزشگاه بدون هوادار می‌گردد و حتی تهدید می‌کند که اگر این اتفاق رخ ندهد، از مسابقات کنار می‌کشد. انصافا بامزه نیست؟

نفس راحت توپ جمع‌کن‌ها
با پایان فصل، قرارداد شرزود تمیروف ازبکستانی هم با پیکان به پایان رسید و در کمال تأسف شنیدیم این باشگاه تمایلی به امضای قرارداد جدید با شیر تاشکند ندارد. گویا پیکانی‌ها برگه تسویه‌حساب را به تمیروف داده‌اند و منزل مسکونی او را هم پس گرفته‌اند. به این ترتیب دوران طلایی و باشکوه این مهاجم خطرناک و موقعیت‌شناس در فوتبال ایران به پایان می‌رسد؛ کسی که طی 23بازی برای پیکان یک گل زد، 7کارت زرد و یک کارت قرمز گرفت. عالیجناب شرزود 11بازی هم با پیراهن پرسپولیس انجام داده و البته آنجا هم به رکورد خیره‌کننده یک گل رسیده بود. تمیروف مجموعا در پرسپولیس و پیکان 10کارت زرد و یک کارت قرمز گرفت. با توجه به شوت‌های دقیق شرزود، جدایی او برای توپ جمع‌کن‌ها بهترین خبر ممکن به شمار می‌آید!

یعنی شوخی نبود؟
فوتبال ایران مرزی برای شگفت‌زده کردن مخاطبان ندارد. بعد از تساوی 3بر 3ذوب‌آهن و هوادار در هفته آخر لیگ، نقل قولی از ساکت الهامی، سرمربی تیم تهرانی منتشر شد که او مدعی شده بود 2میلیون تومان از سال 81از مهدی تارتار سرمربی حریف طلبکار است. بعد از اینکه ساکت ادعا کرد با تیم ملی می‌تواند کره را در سئول، ژاپن را در توکیو و عربستان را در ریاض ببرد، تارتار گفت: «بهتر است برخی مربیان به روانپزشک مراجعه کنند.» حالا هم ساکت گفته: «می‌خواهم بروم روانپزشک، به شرط اینکه شما پول من را بعد از 21سال بدهی.» اولش ما فکر کردیم همه‌‌چیز شوخی است، اما حالا خبر رسیده تارتار به کمیته اخلاق و دادسرا شکایت کرده است. ببخشید، اما مگر کودکستان است؟



 

این خبر را به اشتراک بگذارید