• پنج شنبه 12 مهر 1403
  • الْخَمِيس 29 ربیع الاول 1446
  • 2024 Oct 03
پنج شنبه 12 مهر 1403
کد مطلب : 236555
لینک کوتاه : newspaper.hamshahrionline.ir/wjWkR
+
-

از ستمگران انتقام گرفته خواهد شد

آیت‌الله احمد خاتمی-عضو خبرگان رهبری


در 4آیه قران است که ما از ستمگران انتقام خواهیم گرفت. همچنین براساس ماده ۵۱منشور سازمان ملل این اقدام انجام شد. از فرزندان قدرتمندمان تشکر می‌کنیم که جانانه زدند و دست‌شان درد نکند. صدها موشک بر تل‌آویو زدند که این پیام را دارد که این ملت بر نابودی صهیونیسم مصمم است. اگر دوباره بخواهند شیطنت کنند ما کوبنده‌تر خواهیم کوبید. ما به رژیم صهیونیستی اعلام می‌کنیم که از صحنه عقب‌نشینی نخواهیم کرد. زندگانی جاویدان در مرگ پیروزمندانه است. ما از حسین(ع) درس آموختیم که مرگ با عزت از عیش در مذلت بهتر است.
انگلیس و ژاپن و دیگر جنایتکاران عملیات وعده صادق۲را محکوم کردند و به آنها می‌گوییم مرگ‌تان باد. طفل شیرخوار را کشتند محکوم نکردید! معتقدیم همه اینها زیر سر آمریکاست و مرگ بر آمریکا، حق آمریکاست. بایدن گفته آنچه اسرائیل انجام می‌دهد دفاع مشروع است. مرگ‌تان باد! زن و کودک را کشتن دفاع مشروع است؟ بیش از ۴۰هزار نفر را کشتن دفاع مشروع است؟ این جنایتی بزرگ است که تاریخ درباره آن خواهد نوشت. ما داغداریم و تردیدی در این نیست، وقتی مردم شنیدند سیدحسن نصرالله را کشتند، اشک‌ها ریختند، اما مهم راه سیدحسن است که باید ادامه یابد و راه او «مقاومت بی‌امان» در برابر دشمنان اسلام است. به یاری خدا سرنوشت منطقه را همین مقاومت رقم می‌زند.
دشمن می‌خواهد ملت ایران را خسته نشان دهد  غافل از اینکه ملت ایران خستگی را خسته کرده است. بنابراین خسته نشدن در راه مقاومت راه پیروزی در برابر دشمن است.
 

این خبر را به اشتراک بگذارید