• چهار شنبه 27 تیر 1403
  • الأرْبِعَاء 10 محرم 1446
  • 2024 Jul 17
یکشنبه 10 تیر 1403
کد مطلب : 228605
+
-

نكته بازی

بیا و دیگر مهدوی‌کیا را ببخش!
در مرحله انتخابی جام‌جهانی2026 قرعه‌ای برای تیم ملی ایران درآمد که باعث شد گل از گل امیر قلعه‌نویی بشکفد. شادابی در سلول به سلول صورت امیر موج می‌زد و خودش هم با قاطعیت گفت تیم ملی جزو 2صعود‌کننده مستقیم به جام‌جهانی خواهد بود. نکته جالب اینجاست که این قرعه خوب به‌دست مهدی مهدوی‌کیا در آمد؛ اسطوره فوتبال ایران که از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا برای حضور در این مراسم دعوت شده بود. امیدواریم همین بهانه‌ای شده باشد که امیرخان بعد از 17سال مهدوی‌کیا را عفو کند. بنده‌خدا کیا پنالتی‌اش را در بازی یک‌چهارم نهایی جام‌ملت‌های آسیا2007 خراب کرد، تیم قلعه‌نویی اوت شد و امیر در این 17سال، هزار بار به آن ماجرا اشاره کرده. حالا دیگر به این بهانه بیا و بگذر استاد!

چقدر عجیب بود واقعا!
بعد از هفته‌ها کشمکش و بحث بر سر واگذاری مالکیت تراکتور، گویا محمدرضا زنوزی قبول کرده تا اطلاع ثانوی باز هم عهده‌دار اداره باشگاه باشد. ظاهرا آقای زنوزی گفته به کارش ادامه می‌دهد تا خریدار جدید پیدا شود که البته خوب می‌دانیم به این راحتی‌ها هم پیدا نخواهد شد. از زمان حضور زنوزی در مسند مالکیت تراکتور تا به حال بارها اخباری مبنی بر انصراف او از تیم‌داری منتشر شده که هرگز هم به تحقق نپیوسته است. این دفعه البته موضوع جدی‌تر شد، شاید چون در ورزشگاه شعارهایی علیه زنوزی سر داده بودند. یکی از سایت‌های پربیننده ورزشی هم طبق معمول شلوغش کرد و روزی 3بار در مورد واگذاری تراکتور تیتر زد اما در‌نهایت زنوزی ماندگار شد و البته ‌کسی هم تعجب نکرد. این داستان، حتی از فسخ‌های بیرانوند هم تکراری‌تر شده است!

خب اگر تأیید نکنند چی؟
باشگاه پرسپولیس بعد از مدت‌ها مذاکره با گزینه‌های مختلف سرانجام گاریدو اسپانیایی را به‌عنوان سرمربی جدید خود معرفی کرد. فارغ از کیفیت این مربی و قضاوت‌هایی که در مورد او صورت گرفت، گاریدو هنوز وارد تهران نشده و در این میان یکی از خبرگزاری‌ها نوشته دلیلش عدم‌صدور مجوز برای او‌ست. براساس ادعای این رسانه، شورای برون‌مرزی وزارت ورزش باید گاریدو را تأیید کند که تا‌کنون چنین اتفاقی نیفتاده. سؤالی که در این میان برای خیلی از مخاطبان به‌وجود آمده این است که مگر سرخابی‌ها واگذار نشده‌اند؟ پس چرا وزارت ورزش هنوز باید برای آنها تصمیم بگیرد؟ از سوی دیگر چرا این هماهنگی قبل از مذاکره با مربی صورت نگرفته؟ الان طبعا قراردادی بین دو طرف امضا شده که فسخ آن بار مالی دارد؛ خب اگر گاریدو تأیید نشد چی؟

 

این خبر را به اشتراک بگذارید