• شنبه 28 مهر 1403
  • السَّبْت 15 ربیع الثانی 1446
  • 2024 Oct 19
یکشنبه 20 اسفند 1402
کد مطلب : 220556
لینک کوتاه : newspaper.hamshahrionline.ir/xGWPE
+
-

با مردم

چراغ‌های مترو به سنسورهای حساس به نور مجهز شوند
کارمندی هستم که محل زندگی‌ام کرج و محل کارم تهران است، به همین جهت هر روز از مترو برای رفت‌وآمد استفاده می‌کنم. متأسفانه چراغ‌ها و پروژکتورهای ایستگاه متروی کرج حتی با روشن‌شدن هوا‌ همچنان روشن هستند. این موضوع موجب اتلاف انرژی و مصرف برق زیادی می‌شود. مسلما با مجهزکردن این وسایل روشنایی به فتوسل و سنسور حساس به نور این مشکل به‌راحتی حل شده و درمصرف برق صرفه‌جویی زیادی خواهد شد.
داوود‌نژاد از کرج

گرمابسرد نیاز به دکل مخابراتی دارد
روستای گرمابسرد که در حوالی شهرستان فیروزکوه واقع شده، تنها یک دکل مخابراتی دارد و به همین جهت وضعیت آنتن‌دهی تلفن همراه در آن بسیار ضعیف و بد است. با توجه به اینکه روستا به واسطه آب و هوای مناسب و نزدیکی به پایتخت، مقصد مسافران و گردشگران زیادی است، ضروری است برای رفع این مشکل دکل‌های مخابراتی بیشتری در این روستا نصب شود.
طالبی از گرمابسرد

گزینه عجله دارم اسنپ حذف شد، ولی کرایه‌ها همچنان بالاست
چند روزی است که در پی شکایت مشتریان، شرکت اسنپ مجبور به حذف گزینه عجله دارم از نرم‌افزار خود شد ولی این موضوع فرقی در ماجرا ایجاد نکرد و کماکان نرخ کرایه‌های این شرکت بالاست. چون یک گزینه به نام اکو‌پلاس دارد که نرخ آن بالاتر از نرخ اسنپ معمولی است و تا این گزینه را انتخاب نکنید، خبری از راننده و ماشین نیست. پس فایده حذف گزینه عجله دارم چه بود؟
 ساسان از تهران

پیامک
فروشگاه‌های زنجیره‌ای به تعهداتشان عمل کنند

چند‌ماه پیش یک سماور از یکی از فروشگاه‌های زنجیره‌ای لوازم خانگی به قیمت 7میلیون تومان خریدم. هنوز یک‌ ماه نگذشته بود که سماور ایراد پیدا کرد. طبق وعده‌ای که فروشگاه برای تعویض اجناس معیوب داده بود، به آنجا مراجعه کردم. گفتند که برایتان تعمیر می‌کنیم و 70هزار تومان هم بابت تعمیر از من گرفتند. مدتی بعد دوباره سماور از کار افتاد و من دوباره به فروشگاه مراجعه کردم. این بار نه‌تنها حاضر به تعمیر و تعویض نشدند، بلکه گفتند هیچ ارتباطی به ما ندارد و باید به کارخانه تولید‌کننده آن مراجعه کنید. سؤال من این است که چرا این قبیل فروشگاه‌ها در ابتدا برای جلب مشتری و فروش محصولات خود وعده و وعید می‌دهند و همین که کالا را فروختند، از خودشان سلب مسئولیت می‌کنند؟ نهاد ناظر بر عملکرد این فروشگاه‌ها کیست؟ آیا نباید با این قبیل خلف‌وعده‌ها برخورد قانونی شود؟
میرقاسمی از تهران

 روستای کلنجین بوئین‌زهرای استان قزوین پزشک ندارد
 متأسفانه مدت‌های زیادی است که روستای کلنجین مرکز دهستان خرقان‌شرقی و از توابع شهر بوئین‌زهرا پزشک ندارد. این موضوع مشکلات زیادی را برای اهالی این روستا‌ ایجاد کرده است؛ خصوصا سالمندان و کودکان. اهالی ناچارند برای یک سرما‌خوردگی ساده به روستاهای مجاور ‌یا حتی شهر مراجعه کنند درحالی‌که تعداد زیادی از آنها وسیله نقلیه شخصی هم ندارند. از وزارت بهداشت درخواست داریم تا برای رفع مشکلات ما هر چه زودتر پزشکی را به این روستا اختصاص دهند.
جمعی از روستاییان

مسافران شهر‌کرد با کمبود بلیت اتوبوس مواجه‌اند
 مدتی است که مسافران مسیرهای شهرکرد به تهران‌ یا شهرکرد به مشهد با کمبود بلیت مواجه شده‌اند و به‌سختی قادر به تهیه بلیت هستند. این شرایط خصوصا برای دانشجویان‌ یا افرادی که ناچارند به‌طور مرتب در این مسیرها تردد کنند، واقعا کلافه‌کننده و آزار‌دهنده شده است. خواهشمندیم شرکت اتوبوسرانی شهر‌کرد فکری به حال این اوضاع کند.
یک دانشجو از شهرکرد


 

این خبر را به اشتراک بگذارید