• شنبه 6 مرداد 1403
  • السَّبْت 20 محرم 1446
  • 2024 Jul 27
سه شنبه 24 بهمن 1402
کد مطلب : 218144
+
-

نكته بازی

چقدر بدشانس بودی!
یکی از اتفاقات بد برای تیم ملی ایران در جام‌ملت‌های آسیا، مصدومیت سنگین صادق محرمی بود. آسیب‌دیدگی این بازیکن از ناحیه رباط صلیبی، بسیار دردناک بود و طبیعتا باعث خواهد شد او ماه‌ها دور از میادین باشد. با این حال، حجم زیان تیم ملی از این ماجرا در ادامه تورنمنت مشخص شد؛ جایی که رامین رضاییان در سمت راست یکه و تنها ماند، از پس انجام وظایف دفاعی‌اش برنیامد و آن درخشش قابل انتظار را هم نداشت. اگر محرمی مصدوم نمی‌شد، به‌احتمال فراوان در برخی مسابقات می‌توانست برای تیم ملی به میدان برود، اما آن آسیب‌دیدگی بد در بازی با امارات، هم تیم ملی را محروم کرد و هم فرصت درخشش را از خود محرمی گرفت. برای او که به‌تازگی جراحی شده، آرزوی سلامتی می‌کنیم.

پدر یعنی عشق، توییت نزنید
یکی از رایج‌ترین مشکلات ستاره‌های سرشناس ورزشی این است که در شبکه‌های اجتماعی به اسم آنها صفحات جعلی ایجاد می‌شود. این دردسر را خیلی‌ها دارند؛ هم در ورزش، هم در هنر و هم در سیاست. تازه‌ترین قربانی داستان هم گویا رامین رضاییان بوده که نمی‌دانیم کی و کجا یک نفر به اسم او صفحه توییتر باز کرده و باعث شده مدافع راست سپاهان در یک استوری تند و تیز، استفاده از چنین پیجی را تکذیب کند. رضاییان تأکید کرده به جز اینستاگرام در هیچ پلتفرم دیگری فعال نیست. خب البته نیازی به تکذیب هم وجود ندارد، چون جنس پیام‌های رامین در فضای مجازی طوری است که از صد‌کیلومتری امضای خود او را دارد؛ یعنی اصلا کسی نمی‌تواند شبیه رامین بنویسد. اینجا هم باید گفت: «پدر یعنی عشق، لطفا توییت نزنید!»

زدیم به میله قطر!
با حذف تیم ملی از جام‌ملت‌های آسیا، یک ناکامی دیگر هم در کارنامه مدیریتی مهدی تاج به ثبت رسید. راستش کارنامه استاد آنقدر پربار است که حتی مرور اجمالی آن هم در حوصله ما نیست و هر‌چه از این حذف‌ها و باخت‌ها بشماریم، تمام نمی‌شود. خب البته مدیری که توانست سنگین‌ترین شکست تاریخ ایران در جام‌های جهانی را با عبارت «2تا زدیم به میله انگلیس» توجیه کند، در مورد جام‌ملت‌های آسیا هم می‌تواند به توپی که دقایق آخر به میله قطر خورد، بپردازد و از این شکست هم یک کامیابی بزرگ بتراشد! به هر جهت، جناب تاج فرموده‌اند از جوانگرایی در تیم ملی استقبال می‌کنند. اجازه بدهید ما هم یادآوری کنیم که به همان اندازه از جوانگرایی در عرصه مدیران استقبال می‌کنیم. واقعا تا کی قرار است ادامه بدهید؟!



 

این خبر را به اشتراک بگذارید