• شنبه 28 مهر 1403
  • السَّبْت 15 ربیع الثانی 1446
  • 2024 Oct 19
یکشنبه 12 آذر 1402
کد مطلب : 211183
لینک کوتاه : newspaper.hamshahrionline.ir/66jRl
+
-

با مردم

نصب علائم راهنمایی در خیابان پزشکیان و مصلای ارومیه
متأسفانه به‌علت نبود سرعتگیر و موانع جدا‌کننده راهنمایی،  به‌طور مکرر شاهد وقوع ترافیک و تصادف در سه‌راهی خیابان پزشکیان و مصلی در شهرستان ارومیه هستیم. بارها موضوع را به شورای شهر و سازمان ترافیک شهری اعلام و درخواست رسیدگی کرده‌ایم اما اقدامی صورت نداده‌اند. معلوم نیست چه اتفاقی باید رخ دهد تا مسئولان فکری به حال آن کنند.
رضایی از ارومیه

خیابان مقابل دانشگاه فرهنگیان تبریز نیازمند ایمن‌سازی‌
مقابل دانشگاه فرهنگیان تبریز، انتهای خیابان طالقانی، در خیابان توحید نه سرعتگیری وجود دارد و نه خط‌کشی عابر پیاده، درحالی‌که در مجاورت این مرکز فرهنگی چند مدرسه هم واقع شده است. در این محدوده به‌دلیل کثرت تردد همواره عبور از خیابان برای دانش‌آموزان خطرساز و تاکنون چند تصادف نیز رخ داده است. از مسئولان تقاضا داریم با ایمن‌سازی‌ و خط‌کشی خیابان، به این معضل پایان دهند.
جمعی از کسبه خیابان توحید از تبریز

سگ‌های ولگرد خواب و آرامش را از اهالی لنجان گرفته‌اند
واقع شدن یک زمین خالی بزرگ در دل شهر سده لنجان در اصفهان باعث شده این محدوده به محل تجمع سگ‌های ولگرد و زباله تبدیل شود. هم ساماندهی این زمین ضروری است و هم جمع‌آوری زباله‌ها و زنده‌گیری سگ‌ها. صبح‌ها دانش‌آموزان اغلب با ترس و لرز به مدرسه می‌روند و بارها پیش آمده که از سوی سگ‌های گرسنه مورد حمله واقع شده‌اند. چندین بار با شهرداری تماس گرفته‌ایم ولی تاکنون اقدامی نشده است.
کهنسال از لنجان اصفهان

برای مسکن ملی پول گرفتند اما قرارداد نبستند
سال 98در طرح مسکن ملی در بهارستان ثبت‌نام کردم و به‌غیراز واریزی‌های ابتدای کار در 2 نوبت امسال ارقام 80 میلیون و  30میلیون پرداخت کردم. تاکنون نه قراردادی با ما بسته‌اند، نه امکان مشاهده ساختمان‌ها را فراهم کرده‌اند و نه توضیحی می‌دهند. هر بار پیگیری می‌کنیم می‌گویند با شما قرارداد خواهیم بست. درحالی‌که مقرر است این مسکن‌ها سال آینده تحویل ما شود، سؤال من این است که بیابان چگونه آماده سکونت می‌شود؟ پول‌های ما چه می‌شود؟ رسید و قراردادمان چه شد؟ مگر می‌شود پول بدهیم و قرارداد و نوشته‌ای نباشد.
خیری از تهران

آسفالت جاده ماهور میلاتی نیمه‌کاره مانده است
چندی قبل عملیات زیرسازی و آسفالت جاده روستای برم‌سیاه در منطقه ماهور میلاتی در شهرستان ممسنی استان فارس آغاز شد. اهالی که مدت‌ها پیگیر این موضوع بودند بسیار خوشحال و شاکر شدند و امیدوار بودند این جاده که از ماهور میلاتی به خومه‌زار می‌رسد ایمن شده و دیگر اتفاقات بد در آن رخ ندهد. اما با نیمه‌کاره ماندن عملیات عمرانی و آسفالت وضع بدتر شد و هر روز تصادف و آسیب‌های جانی برای اهالی باقی می‌ماند. از مسئولان اداره راه تقاضا داریم به داد مردم برسند.
ملاپور از ممسنی فارس

 

این خبر را به اشتراک بگذارید