• شنبه 28 مهر 1403
  • السَّبْت 15 ربیع الثانی 1446
  • 2024 Oct 19
چهار شنبه 8 آذر 1402
کد مطلب : 210791
لینک کوتاه : newspaper.hamshahrionline.ir/lOmZ1
+
-

با مردم

افزایش حقوق سال آینده کارگران و کارمندان، نیازمند بازنگری
 در خبرها عنوان شد که میزان افزایش حقوق سال آینده برای کارگران 20 و برای کارمندان 18درصد تعیین شده است. این میزان افزایش با چه منطقی اعمال و تعریف شده است ؟ مگر مسئولان از وضع گرانی کالاها و اقلام خوراکی و از همه مهم‌تر اجاره مسکن بی‌خبرند که چنین تصمیمی را اتخاذ کرده‌اند؟ حقیقتا قشر کارگر و کارمند در این جامعه مظلوم واقع شده است. این را همه می‌دانند که کمترین میزان حقوق و دریافتی متعلق به این قشر است و اولین کسانی هم که مالیات از درآمدشان کسر می‌شود باز هم قشر کارگر و کارمند است؛ درحالی‌که برخی مشاغل آزاد با درآمدهای نجومی به راحتی از پرداخت مالیات طفره می‌روند. مسئولان حتما در میزان افزایش بازنگری کرده و مصالح مردم را در نظر بگیرند.
یک کارمند از تهران

شکارچیان پرندگان مهاجر به اشد مجازات محکوم شوند
 هر سال و با شروع فصل پاییز تعداد زیادی از پرندگان مهاجر به سمت تالاب میانکاله و فریدونکنار پرواز می‌کنند. متأسفانه تعدادی شکارچی بی‌وجدان و بی‌رحم، جان این مخلوقات زیبا و بی‌پناه را به بدترین شکل ممکن می‌گیرند.این کار نه‌تنها غیراخلاقی است بلکه کم شدن تعداد این پرندگان مسلما در درازمدت آسیب‌های جدی و جبران‌ناپذیری به محیط ‌زیست خواهد زد. از مسئولان فعال در حیطه محیط ‌زیست درخواست داریم تا اشد مجازات را برای این قبیل افراد درنظر بگیرند تا درس عبرتی برای سایرین شوند.
صوفی از فریدونکنار

زیرساخت‌ها برای ساخت  شهرک عظیمیه قزوین فراهم شود
 حدود  20سال است که از ارائه طرح راه‌اندازی شهرک عظیمیه قزوین می‌گذرد. شهرداری هم زمین‌ها را قطعه‌بندی کرده و سند تفکیک شده به مالکان ارائه داده است اما به‌علت نبود زیرساخت‌های لازم و ضروری مثل آب و گاز امکان ساخت مسکن و ایجاد شهرک امکان‌پذیر نیست. معلوم هم نیست که چه زمانی نسبت به تامین این زیرساخت‌ها اقدام می‌شود.از مسئولان درخواست رسیدگی و حل این مشکل 20ساله را داریم.
باشتینی از قزوین

گزارشگران فوتبال باید بی‌طرف باشند
متأسفانه مشکل بیطرفی در برخی گزارشگران فوتبال رعایت نمی‌شود و گزارشگر به‌صورت علنی از تیمی خاص طرفداری می‌کند. این موضوع به‌خصوص زمان پخش از صدا و سیما بیشتر مشاهده می‌شود، درحالی‌که گزارشگر فوتبال باید بازی را گزارش و‌ نباید از تیم دلخواه خود تعریف و تمجید کند.
استکی از اصفهان

تاریکی خیابان‌های اندیشه، فرصت‌سازی‌ برای مجرمان است
مدت‌هاست خیابان‌های شهر اندیشه در شهریار تاریک و متأسفانه این موضوع فرصت را برای سارقان و افراد خلافکار فراهم کرده است تا خفت‌گیری و سرقت کنند. بارها با اداره برق مکاتبه و تقاضای تامین روشنایی خیابان‌ها را کرده‌ایم که متأسفانه اقدامی نشده است. بعد از مدتی شهرداری وظیفه اداره برق را انجام داد و برخی نقاط را تامین روشنایی کرد. چرا اداره برق شهریار نباید به وظایف خود عمل کند، چطور ممکن است تامین امنیت شهروندان مهم نباشد؟
حریان از اندیشه شهریار

 

این خبر را به اشتراک بگذارید