• شنبه 28 مهر 1403
  • السَّبْت 15 ربیع الثانی 1446
  • 2024 Oct 19
سه شنبه 18 مهر 1402
کد مطلب : 205272
لینک کوتاه : newspaper.hamshahrionline.ir/Rgn6w
+
-

4 ایستگاه جدید به متروی تهران اضافه می‌شود

توسعه مترو در تهران از آن دسته اخباری است که با استقبال همه شهروندان همراه می‌شود؛ به‌خصوص وقتی قرار باشد 4‌ایستگاه جدید در لیست ایستگاه‌های مترو جای بگیرند و به‌گفته سخنگوی شهرداری 9کیلومتر به طول ایستگاه‌های مترو اضافه شود.
 3 ایستگاه شهران، کوهسار(شهید آرمان علی‌وردی) و شهر زیبا در خط6 و همچنین ایستگاه میدان کتاب در خط7 که با حضور رئیس‌جمهور افتتاح می‌شوند از امروز اتفاق جدیدی را در سیستم حمل‌ونقل عمومی رقم خواهند زد. به‌گفته عبدالمطهر محمدخانی، سخنگوی شهرداری تهران برای این 4 خط، بیش از «6هزار‌میلیارد‌تومانی» هزینه شده است: «مجموع طول ایستگاه‌های مذکور به 9کیلومتر می‌رسد که عملیات اجرایی آنها از سال۱۳۹۴ آغاز شده بود. برای پروژه ایستگاه متروی میدان کتاب حدود هزارمیلیارد تومان و ۳ایستگاه شهرزیبا، شهران و کوهسار در مجموع حدود ۵هزار میلیارد تومان هزینه شده است.»
جبران عقب‌ماندگی‌ها و بهبود کیفیت خدمت‌رسانی به شهروندان در حوزه حمل‌ونقل از سوی محمدخانی به‌عنوان اولویت‌های اساسی مدیریت شهری معرفی شد: «با توجه به تأمین منابع مالی لازم و پیشرفت مطلوب سایر پروژه‌های این حوزه، به افتتاح‌های گسترده سال‌جاری متمرکز بر بخش حمل‌ونقل امیدواریم.»



 

این خبر را به اشتراک بگذارید