• شنبه 27 مرداد 1403
  • السَّبْت 11 صفر 1446
  • 2024 Aug 17
یکشنبه 21 خرداد 1402
کد مطلب : 194095
+
-

نکته بازی/ خسته نباشید استاد!

مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال یکی دیگر از حقایق غرورآفرین فوتبال ایران را به زبان آورده و گفته: «هیچ‌یک از باشگاه‌های کشور سودده نیستند.» بله خب، دست شما درد نکند. اصلا از مجموعه‌ای که مدیرش شما باشی، انتظاری غیراز این نمی‌رود. فقط پرسش اینجاست که آیا نباید حضرتعالی به‌عنوان نفر اول تشکیلات اداره فوتبال ایران، در همه این سال‌ها گامی به سمت بهبود اوضاع برمی‌داشتید؟ به‌عنوان مثال آیا حقیقتا نمی‌توانستید کمک کنید که باشگاه‌ها حق پخش تلویزیونی‌شان را بگیرند یا حداقل مسیر دستیابی‌شان به حق تبلیغات محیطی هموارتر شود؟ پس نقش شما به‌عنوان متولی فوتبال ایران چیست؟ اینکه 4تا بازی را آن هم به سست‌ترین و ضعیف‌ترین شکل ممکن برگزار کنید و خلاص؟ فکر نمی‌کنید این کار از عهده هر کس دیگری هم ساخته است؟

بگذار بیاید، بعدا معلوم می‌شود
حسن آقای روشن، پیشکسوت محترم استقلال که نقش آدم همیشه ناراضی را بازی می‌کند، در تازه‌ترین اظهارات خود بار دیگر به ریکاردو ساپینتو یورش برده و گفته:«هر کسی سرمربی استقلال شود از او بهتر است.» خب البته حسن آقا صرفا تا زمانی بر سر این اعتقاد خواهد ایستاد که سرمربی بعدی انتخاب نشده است. احتمال قابل توجهی وجود دارد که بعد از حضور یک فرد جدید روی نیمکت آبی‌ها، روشن دوباره به انتقاد از او بپردازد و به روح و روان ساپینتو رحمت بفرستد. این پیشکسوت دوست‌داشتنی و محترم، طی سال‌های گذشته تقریبا به تک‌تک مربیان استقلال حمله کرده و زمانی استراماچونی را هم دلال و فریبکار می‌دانست. حالا هم نفر بعدی بیاید تازه معلوم می‌شود بهتر از ساپینتو است یا بدتر. ما که نتیجه را می‌دانیم، اما منتظر گذر زمان می‌مانیم!

گلی چند حساب کردی؟
چند روز پیش هوشنگ نصیرزاده، مدیرعامل تراکتور گفته بود یک بازیکن معمولی بابت 2فصل حضور در تبریز از این باشگاه 100میلیارد تومان طلب کرده و این تازه غیراز رقم رضایتنامه‌اش بوده است. از همان زمان گمانه‌زنی‌ها در مورد اینکه بازیکن مورد نظر کیست بالا گرفت تا اینکه برخی سایت‌ها اعلام کردند او رضا شکاری، مهاجم گل‌گهر بوده است. صحت و سقم این داستان را نمی‌دانیم اما در مجموع شکاری فصل گذشته بهترین سال فوتبالی‌اش را پشت سر گذاشت و موفق شد 7گل برای تیم سیرجانی بزند. چنین آماری احتمالا همه جای دنیا به‌شدت عادی محسوب می‌شود اما در لیگی که آقای گلش 13گل زده، شکاری هم دنبال دستمزد آنچنانی است. گویا استاد هر گلش را حدود 15میلیارد با تیم بعدی حساب کرده!

 

این خبر را به اشتراک بگذارید