• شنبه 1 اردیبهشت 1403
  • السَّبْت 11 شوال 1445
  • 2024 Apr 20
یکشنبه 25 اردیبهشت 1401
کد مطلب : 160614
+
-

نکته بازی/ فوتبال همین است استاد!

حمید مطهری در نشست خبری قبل از بازی پرسپولیس و سپاهان از انتقاداتی که این روزها علیه او و سایر اعضای کادرفنی سرخپوشان به عمل می‌آید گلایه کرده و گفته: «برخی در شبکه‌های اجتماعی فضای بدی به‌وجود می‌آورند.» حق با مطهری است. ما هم منتقد بسیاری از رفتارهای رایج در فضای مجازی هستیم؛ مخصوصا که  در پشت پرده خیلی از اینها انگیزه‌های فساد مالی وجود دارد. با این حال شما وقتی در یک تیم بزرگ کار می‌کنید، همانطور که در کوتاه‌ترین زمان ممکن با کسب موفقیت تبدیل به شاه و امپراتور می‌شوید، بلافاصله هم ممکن است با چند ناکامی به‌شدت مورد تاخت‌وتاز قرار بگیرید. اغلب اوقات نه آن همه ستایش حق شماست و نه این همه نکوهش. خب اما این «فوتبال» است و کاری هم نمی‌شود کرد.

داستان عجیب پرسپولیس
ترکش‌های مصدومیت شدید وحید امیری در بازی با ذوب‌آهن همچنان ادامه دارد؛ مصدومیتی که کار را به عمل جراحی کشاند و باعث شد امیری ماه‌ها خانه‌نشین شود. در بهترین حالت ممکن و حتی اگر وحید مشکلی برای همراهی تیم ملی در جام‌جهانی نداشته باشد، او مسابقات زیادی از نیم‌فصل اول لیگ بیست‌ودوم را از دست خواهد داد که ضربه بسیار شدیدی به پیکر سرخپوشان خواهد زد. تحلیل‌های زیادی در مورد مقصر این اتفاق وجود دارد و خیلی‌ها از کادرفنی پرسپولیس ایراد می‌گیرند. حالا هم خبر آمده امیری قبل از مصدومیتش به مربیان اعلام کرده بود درد دارد و بهتر است تعویض شود، اما نشد. در حقیقت در بازی با ذوب‌آهن امیری که دوست داشت تعویض شود، تعویض نشد و رامین رضاییان که دوست نداشت تعویض شود، از زمین بیرون رفت!

آب پاکی را روی دست همه ریخت
ماه‌هاست در انتظار یک مصاحبه از امیر قلعه‌نویی هستیم که او در آن به داستان کسر 7امتیاز از گل‌گهر سیرجان اشاره نکند، اما نمی‌شود که نمی‌شود. به هر حال اتفاق مهمی بود، اما اینکه هر روز در موردش صحبت شود واقعا جالب نیست؛ مخصوصا که به هر حال باشگاه سیرجانی هم اشتباه کرده و اصولا چنین گاف‌هایی در تیم‌های قلعه‌نویی بی‌سابقه نبوده است. امیر این هفته‌ها مدام میزان خسارت واقعی گل‌گهر از حکم کمیته انضباطی را افزایش می‌داد؛ از 7به 10، به 15، به 20و این اواخر به 30امتیاز. عاقبت اما قلعه‌نویی آب پاکی را روی دست همه ریخت و در نشست خبری پیش از بازی با مس رفسنجان اعلام کرد: «هر تیمی جای ما بود الان در منطقه سقوط قرار داشت.» مرسی امیر خان!
 

این خبر را به اشتراک بگذارید