• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
یکشنبه 1 مرداد 1402
کد مطلب : 197978
+
-

نکته بازی/ امروز چه برنامه‌ای دارید استاد؟

غم‌‎انگیز است که در روزهای دشوار استقلال، زمانی که نقل‌وانتقالات این تیم گره خورده و آوار بدهی بر سر مدیران باشگاه خراب شده، بخش زیادی از اخبار آبی‌ها مربوط به شرایط بازیکنی در حد سعید مهری است. خب البته قصد اسائه ادب نداریم اما وزن فنی مهری روشن است و احتمالا کمتر کسی به اندازه خود این بازیکن به او باور دارد! حالا در چنین وضعی هر روز یک خبر متناقض و جدید در مورد مهری منتشر می‌شود؛ اینکه قراردادش را به‌طور یک‌طرفه فسخ کرد، اینکه با افزایش قیمت قرارداد جدیدی بست، اینکه بدون افزایش قیمت به قرارداد قبلی برگشت، اینکه از حضور در تمرینات خودداری کرد و نهایتا اینکه راضی شد به تمرینات برگردد. ببینیم استاد امروز چه برنامه‌ای دارد و چطور می‌خواهد غافلگیرمان کند!

پس چرا گرفتی؟
وضعیت نقل‌وانتقالاتی تراکتور از برخی جهات عجیب است. به‌عنوان نمونه این تیم یک دو جین مدافع و وینگر گرفته اما هنوز برای خط حمله‌اش هیچ کاری انجام نداده است. در همین راستا اتفاق عجیب دیگر هم مربوط به پرونده علی شجاعی می‌شود. این مدافع- هافبک که قبلا سابقه بازی در پرسپولیس و نساجی را داشته، همین 13روز پیش به تراکتور پیوست اما حالا برخی رسانه‌ها خبر داده‌اند ممکن است او از جمع سرخپوشان تبریزی جدا شود. این یک اتفاق نادر در فوتبال است. به ندرت دیده می‌شود یک بازیکن در یک پنجره به تیمی ملحق و در همان پنجره جدا شود. گاهی هم که این اتفاق رخ داده، به‌خاطر تغییر کادرفنی بوده است. در تبریز اما خود پاکو خمز شجاعی را گرفت و خودش هم دارد او را رد می‌کند!

خداحافظی‌اش بی‌حکمت نبود
دوشنبه گذشته که حسین قربان‌‌زاده مهمان برنامه فوتبال برتر بود و آن مجادله جالب توجه در مورد حق پخش تلویزیونی درگرفت، اعلام کرد آخرین بار است که به‌عنوان رئیس سازمان خصوصی‌سازی در تلویزیون حاضر می‌شود و پیرامون مسائل مربوط به پرسپولیس و استقلال اظهارنظر می‌کند. آن زمان اینطور به‌نظر می‌رسید که قربان‌زاده تحت‌تأثیر انتقادها در مورد حضور پررنگ خود در سطح رسانه قرار گرفته و تصمیم دارد تغییر رویه بدهد اما گویا حکمت آن خداحافظی چیز دیگری بوده است. طی چند روز گذشته ابتدا خبر رسید قربان‌زاده به‌عنوان جانشین وزیر اقتصاد انتخاب شده و در ادامه همانطور که پیش‌بینی می‌شد، او در سازمان خصوصی‌سازی جای خودش را به فرد دیگری به نام مالک رحمتی داد. بنابراین قربان‌زاده اصلا نمی‌توانسته در کسوت رئیس خصوصی‌سازی به تلویزیون بیاید!

 

این خبر را به اشتراک بگذارید