• جمعه 7 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 17 شوال 1445
  • 2024 Apr 26
پنج شنبه 5 اسفند 1400
کد مطلب : 154853
+
-

نکته بازی/ بالاخره چی شد استاد؟

دو تا نقل قول داریم از استاد رضا صالحی امیری که فاصله زمانی آنها 24ساعت است اما فاصله معنایی‌شان چند فرسخ. رئیس کمیته ملی المپیک ابتدا روز دوشنبه فرمودند:«در بحث تداوم حضور مهدوی‌کیا و دستیارانش در تیم امید ابهام است و قطعیت وجود ندارد. قرارداد امضا نشده و مهدوی‌کیا و 2دستیارش حضور فعال در کنار تیم امید ندارند. قرار شد کامرانی‌فر با مهدوی‌کیا صحبت کند و اگر آمادگی ندارد سریع سرمربی جدید را معرفی کنند.» و روز سه‌شنبه فرمودند:«تلاش فدراسیون این است که مهدوی‌کیا به‌عنوان یکی از چهره‌های نامدار فوتبال ایران همچنان بتواند در جایگاه سرمربی تیم امید ادامه فعالیت بدهد. حضور مهدوی‌کیا می‌تواند نکته بسیار امیدوارکننده‌ای برای صعود به المپیک باشد.» اگر شما فهمیدید چه شد، به ما هم خبر بدهید!

نه؛ 50امتیاز گرفتند
امسال 7امتیاز از گل‌گهر سیرجان کسر شده که امیر قلعه‌نویی 70بار به آن اشاره کرده است. با این حال امیرخان در نشست خبری پیش از بازی با پرسپولیس، پا را از این هم فراتر گذاشت و مدعی شد فدراسیون فوتبال در حقیقت 15امتیاز از گل‌گهر کسر کرده: «فکر می‌کنم شاید 15امتیاز از ما گرفتند، چون از لحاظ روانی خیلی به هم ریختیم.» امیرخان قشنگ فاصله تیمش با صدر را حساب کرده و مدعی از دست دادن همان تعداد امتیاز شده است! البته ایشان دارند ارفاق می‌کنند، وگرنه اصلش این است که فدراسیون 50امتیاز از گل‌گهر کم کرده و 10سال قهرمان نشدن قلعه‌نویی هم تقصیر همین حکم است. خب برادر؛ شما که به همه می‌گویی 7امتیاز را فراموش کنید، چرا خودت وا نمی‌دهی؟

جمع‌تر بنشینید، جا بشود
در شرایطی که کشمکش‌ها بر سر اعزام سیاوش یزدانی و محمدحسین مرادمند به خدمت سربازی به اوج خودش رسیده بود، جالب‌ترین واکنش به این موضوع را برومند، سرپرست ملوان نشان داد. مطابق اخبار منتشر شده در برخی رسانه‌ها، از این تیم دسته اولی به‌عنوان مقصد مرادمند برای گذراندن خدمت سربازی‌اش یاد می‌شد، اما سرپرست ملوان مصاحبه کرد و گفت:« فهرست بازیکنان بزرگسال ما برای مرادمند جا ندارد، در نتیجه حضور او در ملوان منتفی است.» یعنی روغن ریخته را هم قبول نکردند و اینطور منت گذاشتند. ملوان بسیار تیم محترمی است و امسال هم در لیگ یک نتایج درخشانی گرفته، اما پس زدن حضور مدافع فیکس استقلال در این تیم آن هم به‌طور مجانی، بیش از حد جالب بود. حالا کمی جمع‌تر بنشینید، شاید مرادمند بی‌نوا جا شد!
 

این خبر را به اشتراک بگذارید