• سه شنبه 11 اردیبهشت 1403
  • الثُّلاثَاء 21 شوال 1445
  • 2024 Apr 30
دو شنبه 21 خرداد 1397
کد مطلب : 19232
+
-

رونالدو روی سرم، سر نمی‌زند

رونالدو روی سرم، سر نمی‌زند

سعید عزت‌اللهی در مقدماتی جام‌جهانی یکی از مردان ثابت کارلوس کی‌روش بود اما به‌دلیل محرومیت شانس بازی در اولین دیدار جام‌جهانی را از دست داد. با این وجود او این روز‌ها حضوری ثابت در تیم‌ملی دارد و خودش را برای بازی با اسپانیا و پرتغال آماده می‌کند. در حاشیه تمرین روز گذشته تیم‌ملی، گفت‌و‌گویی با هافبک دفاعی مورد علاقه کی‌روش داشتیم.
   تیم‌ملی ایران در روسیه با تیم‌های بزرگی همگروه شده است. تقابل با کدام بازیکن برایت هیجان‌انگیز‌تر است؟
همه بازیکنانی که به جام‌جهانی می‌آیند بازیکنان بزرگی هستند و مطمئنا کیفیت لازم را برای حضور در این تورنمنت فوتبالی دارند. با این وجود از حق نگذریم اینیستا چندین و چند سال جزو اسطوره‌های بزرگ دنیای فوتبال بوده و به شخصه علاقه دارم از نزدیک با او روبه‌رو شوم و شانس خودم را امتحان کنم.
  این شانس را داری مقابل رونالدو هم بازی کنی.
به هر حال رونالدو بازیکن مورد علاقه من است و چون رئالی است خیلی دوستش دارم ولی این علاقه تا لحظه سوت شروع بازی است و وقتی بازی شروع شود، موفقیت تیم‌ملی ایران از همه چیز برایم مهم‌تر خواهد بود.
  به نظرت رونالدو چقدر شانس خواهد داشت تا روی سر تو سر بزند؟
فکر نکنم شانسی داشته باشد. در روزهای اخیر بچه‌ها با روحیه‌ای بالا تمرین کرده‌اند و انگیزه خوبی برای بازی با هر تیمی دارند. با این روحیه بازیکنان ما نه‌تنها برای رونالدو، بلکه کار را برای هر بازیکنی سخت خواهند کرد.
 

این خبر را به اشتراک بگذارید