• سه شنبه 11 اردیبهشت 1403
  • الثُّلاثَاء 21 شوال 1445
  • 2024 Apr 30
دو شنبه 17 بهمن 1401
کد مطلب : 184920
+
-

کارگردان فیلم «هوک » از زیر سرم به نشست رسید

کارگردان فیلم «هوک » از زیر سرم به نشست رسید

 فیلم سینمایی «هوک» در آخرین سانس چهارمین روز از چهل‌و‌یکمین جشنواره فیلم فجر در پردیس سینمایی ملت به نمایش گذاشته شد. حسین ریگی درحالی‌که کسالت داشت و به‌گفته خودش زیر سرم بود، در نهایت خودش را به پردیس ملت رساند و در نشست خبری فیلمش حاضر شد. آخرین نشست رسانه‌ای چهارمین روز از چهل‌و‌یکمین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر، عصر ‌روز ۱۵‌بهمن با حضور عوامل فیلم سینمایی «هوک» به کارگردانی حسین ریگی و با حضور برخی عوامل ازجمله بازیگران و با اجرای محمدرضا مقدسیان پس از پایان اکران این فیلم سینمایی و با حضور اهالی رسانه در سالن نشست پردیس سینمایی ملت برگزار شد.
حسین ریگی: نگاهم به سیستان و بلوچستان کارت‌پستالی نبود
   به‌صورت کارت‌پستالی به سیستان و بلوچستان نگاه نمی‌کنم که فیلم را  هم به‌صورت کارت‌پستالی پیش ببرم. این استان پتانسیل‌های بسیار خوبی برای کار دارد و به‌عبارتی بهشت مستندسازی و سوژه‌پردازی است. سینما در حق این استان کوتاهی کرده اما من سعی می‌کنم به سیستان و بلوچستان به دید دیگری نگاه کنم.
   قرار بود بازیگران غیرچهره به فیلم بیاوریم و جلساتی در این زمینه داشتیم تا سراغ بازیگری برویم که فیلم ویترینی درست داشته باشد. وقتی امیرمهدی ژوله پیشنهاد شد، برای من هم این علامت سؤال پیش آمد که چرا ایشان، اما هم‌اکنون راضی هستم. ناگفته نماند حضور بازیگران حرفه‌ای می‌تواند نوعی انتقال تجربه برای بازیگران بومی باشد.
   زیر سرم بودم و دیر به سالن نمایش فیلم «هوک» در پردیس سینمایی ملت رسیدم، اما سعی کردم 3سالن را چک کنم و از پخش فیلم در سالن‌ها راضی بودم. فیلم نمایش داده شده نسخه اصلی نبود و برای آنکه فیلم را به جشنواره برسانیم، سرعت عمل را بالا بردیم.
    با توجه به‌نظراتی که درباره فیلم می‌خوانم یا فیلم را با مردم می‌بینم، فکر می‌کنم جا دارد تا فیلم را دوباره بررسی و احتمالا برای اکران تغییراتی در آن اعمال کنیم.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید