• چهار شنبه 27 تیر 1403
  • الأرْبِعَاء 10 محرم 1446
  • 2024 Jul 17
یکشنبه 26 دی 1400
کد مطلب : 150949
+
-

با مردم/ وضعیت خط اتوبوس ارم سبز – شهید باقری نیازمند توجه است

مدت‌هاست که خط اتوبوس ارم‌سبز - ‌شهرک شهید باقری در پایانه ارم‌سبز وضعیت نابسامانی دارد. بیشتر روزها شاهد جر و بحث بین مسافران و راننده‌ها هستیم و عجیب‌تر اینکه هیچ‌کس پاسخگو نیست و مسافران گاهی ساعت‌ها در سرمای سرد زمستان باید در انتظار آمدن اتوبوس، منتظر بمانند که بین آنها بانوان و کودکان هم دیده می‌شوند.
سیدشریف فرحناک از تهران

  قیمت برنج تا کجا بالا خواهد رفت؟
قیمت برنج بیش از حد و مرتب درحال افزایش است؛ طوری که کم‌مانده رکود را بشکند و نخستین سوژه برای انتقاد شود چرا جلوی این سیر صعودی و سرسام‌آور قیمت برنج که قوت اغلب مردم است، ‌گرفته نمی‌شود؟ افراد ضعیف تا کجا باید فشار را تحمل کنند؟
یوسفی از رودسر

  افزایش مقرری بازنشستگان باید در اولویت باشد
تمامی هزینه‌های زندگی روزانه که گریزی از آنها نیست تابع نرخ دلار شده است و قدرت خریدحقوق‌بگیرانی که اهل فساد نبوده و نیستند چند صددرصد تقلیل یافته است. در این شرایط جای تعجب است که بعضی از مقامات و نمایندگان با افزایش مقرری بازنشستگان ابراز مخالفت می‌کنند و با وعده و وعید یا کارت و بن و... می‌خواهند حل مشکل کنند. از دلسوزان تقاضا دارم به داد بازنشستگان برسند که کمرشان از این وضع گرانی شکسته است.
اولادی از بوشهر

  حمایت از معتادان درمان‌شده تنها راه‌حل برگشت آنها به جامعه
اگر مسئولان در مورد جمع‌آوری معتادان متجاهر دنبال راه‌حلی مانا و غیرمقطعی هستند راه‌حل فقط پشتیبانی و حمایت از آنهاست. وقتی معتادان متجاهر را جمع‌آوری کرده و با صرفه هزینه بسیار در مراکز نگهداری ترک می‌دهند نباید بعد از چند‌ماه آنها را به حال خود رها کنند زیرا اکثر آنها دارای سابقه و مشکلات بی‌جا‌ی ومکانی هستند و شغلی هم ندارند و احتمال برگشت آنها به دوران قبل از ترک بسیار است. پس تنها راه حمایت و پشتیبانی از آنها تا سلامت کامل است.
خلیلی از تهران

  جلوی مفسدان  اقتصادی را بگیرند اثر تحریم‌ها غیرملموس‌تر می‌شود
در اینکه تحریم‌ها از عوامل گرانی هستند، تردیدی نیست اما در داخل کشور گروهی بازار فساد اقتصادی تشکیل داده‌اند که فقط به فکرمنافع گروهی خاص هستند. ادامه فعالیت آنان اقتصاد را به‌تدریج به فلجی می‌کشاند. بهترین کار شناسایی مفسدان اقتصادی و اجرای اشدمجازات برای آنها و به‌کارگیری افراد کاردان و صادق است.
موسوی از شهرکرد

  شهروندانی که زباله‌ها را به‌سوی سطل پرت می‌کنند جریمه شوند
یکی از معضلات فرهنگی که متأسفانه به وفور مشاهده می‌شود قرار دادن زباله‌های خانه روی کاپوت ماشین است که در زمان عبور هم اغلب به سمت سطل زباله پرت می‌شود. این مدل دفع زباله اغلب باعث بیرون ریختن زباله از سطل، پخش شدن آن روی زمین و تبعات بعدی آن می‌شود. بعضا کیسه‌های زباله پاره شده و کنار سطل زباله یا خیابان جلوه بسیار بدی دارد. از مسئولان تقاضا دارم برای متخلفان از ساده‌ترین قوانین شهروندی جرائمی بازدارنده درنظر بگیرند.
جلال منصوری از تهرانسر

  با گردانندگان سگ در شهریار برخورد شود
درحالی‌که شهریار مملو از خانه‌های کوچک و آپارتمانی است و اصولا مکانی برای نگهداری سگ در چنین فضایی نیست برخی فقط برای اینکه خود را پولدار یا اصطلاحا باکلاس جا بزنند در سطح شهر با سگ تردد می‌کنند. درحالی‌که اغلب اینها از خانه‌های کوچک و اجاره‌ای وارد خیابان می‌شوند. دیدن سگ برای برخی شهروندان وحشت‌زاست ضمن آنکه برای آلودگی‌های ناشی از نگهداری این حیوان چاره‌ای اندیشیده نشده است. لطفا مسئولان شهری به این موضوع رسیدگی کنند.
عابدینی از اندیشه شهریار

  صدور کارت منزلت در اصفهان 3‌ماه زمان می‌برد
صدور کارت منزلت برای بازنشستگان محترم بیمه تأمین‌اجتماعی که در مراکز وابسته به شهرداری مرکزی اصفهان اقدام به این کار می‌کنند به شرط باز بودن سامانه در سیستم مربوطه امکان‌پذیر است و فقط با ثبت‌نام در سامانه اینترنتی اصفهان کارت میسر است. به چه علت این کار ساده ماه‌ها و حداقل بیش از 3‌ماه طول می‌کشد.
محمود بلیغیان از اصفهان

  رقم 10هزار تومانی به‌عنوان بدهی هزینه برق چیست؟
در قبض‌های برق این دوره مبلغ بیش از100000ریال به‌عنوان بدهی قبلی درج شده است؛ درحالی‌که من بدهی بابت هزینه برق نداشته‌ام. پیگیری کردم متوجه شدم در اکثر قبوض برق این رقم هست. مسئولان توضیح دهند که این رقم بابت چه هزینه‌ای به قبض‌ها اضافه شده است.
حبیب از مشهدمقدس

 

این خبر را به اشتراک بگذارید