• چهار شنبه 12 اردیبهشت 1403
  • الأرْبِعَاء 22 شوال 1445
  • 2024 May 01
شنبه 21 مرداد 1402
کد مطلب : 199669
+
-

با مردم/سیستم سرمایشی اتوبوس‌های بی‌آرتی خاموش نباشد

از مسافران هر روزه مسیر آزادی به تهرانپارس و به عکس هستم که با اتوبوس‌های بی‌آرتی تردد می‌کنم. متأسفانه سیستم سرمایشی بعضی اتوبوس‌های این مسیر درست کار نمی‌کند. علت را از رانندگان جویا شده‌ایم می‌گویند که نیاز به تعمیر دارد. با توجه به گرمای هوا و حجم جمعیتی که هر روز سوار این اتوبوس‌ها می‌شوند وضعیت غیرقابل تحملی به‌وجود آمده است. از مسئولان سازمان اتوبوسرانی درخواست داریم تا هرچه زودتر نسبت به تعویض یا تعمیر این دستگاه‌ها اقدام کنند.
سرمدی از تهران

فلکه بسیج فرخشهر نیازمند سرعتگیر است
فلکه بسیج فرخشهر در شهرکرد به‌صورت غیراستاندارد طراحی شده و اغلب خودروهای عبوری از میدان نیز سرعت غیراستاندارد دارند و هنگام حرکت اصطلاحا دستی می‌کشند و خطرات زیادی برای یکدیگر و عابران‌پیاده به‌وجود می‌آورند؛ ضمن غیراستاندارد بودن میدان، علائم ایمنی در میدان کافی نیست و سرعتگیر هم در مسیر وجود ندارد. از مسئولان شهری و راهداری تقاضا داریم نسبت به ایجاد سرعتگیر و نصب علائم رانندگی در این مسیر اقدام کنند.
موسی‌خانی از فرخشهر

خدمات نمایندگی‌های ایران‌خودرو گران است
برای تعویض روغن خودروی دنا اتومات که دارای گارانتی است به نمایندگی ایران‌خودرو مراجعه کردم. در نمایندگی یک‌میلیون و 750هزار تومان از من وجه نقد دریافت کردند؛ درحالی‌که بیرون با همان برند و همان کیفیت مبلغ پایین‌تر است. این چگونه گارانتی و خدمات پس از فروشی است؟
حسینی از تهران


پیامک
حقوق کارگران خدمات شهری کارون عقب افتاده است
درحالی‌که پاکبانان و نیروهای خدمات شهری شهرستان کارون در سرما و گرمای طاقت‌فرسا به خدمت‌رسانی مشغولند، چرا نباید حقوق، مزایا و بیمه آنان به‌موقع پرداخت شود. اکنون چند‌ماه است که حقوق و بیمه آنان پرداخت نمی‌شود. در این شرایط بیمه‌ها به‌شدت مشکل‌ساز شده است؛ چرا‌که درمان خانواده‌ها را مشکل کرده است. از مسئولان تقاضا داریم نسبت به پرداخت حقوق و بیمه این قشر زحمتکش اقدام کنند.
جمعی از پاکبانان شهرستان کارون

قطعی آب مناطق مختلف منصفانه باشد
در اینکه امسال بیشتر با کمبود آب مواجه هستیم تردیدی نیست و بدیهی است که با توجه به میزان مصرف ما در کشور که معمولا بیشتر از استانداردهای جهانی است با قطعی آب روبه‌رو شویم، اما مشکل اینجاست که این قطعی منصفانه صورت نمی‌گیرد؛ مثلا ما اهالی شهرک سبز دشت شهرستان بهارستان که بعد از اسلامشهر در تهران واقع شده از ساعت 11صبح تا 2‌نیمه‌شب قطعی آب داریم؛ درحالی‌که در بسیاری از مناطق، قطعی آب تنها یک‌بار در هفته آن هم به‌مدت چند ساعت اتفاق می‌افتد. وقتی قرار بر همکاری برای عبور از این بحران ملی است همه ما باید در آن شریک باشیم.
خدابخشیان از بهارستان تهران

شهرک خانه اصفهان جایگاه سوخت گاز ندارد
یکی از محله‌های قدیمی با قدمت بیش از 55سال و با جمعیت زیاد منطقه شهرک وسیع خانه اصفهان، واقع در قلب کلانشهر بزرگ اصفهان است که هنوز هیچ نوع جایگاه سوختگیری گاز طبیعی CNG و ال‌پی‌جی ندارد. نیاز است مسئولان نسبت به راه‌اندازی حداقل یکی، دو جایگاه پمپ گاز طبیعی سی‌ان‌جی در این شهرک قدیمی و پرجمعیت اقدام کنند.
محمود بلیغیان از اصفهان

پیام
قطعی مداوم آب در چهارراه توحید شهر اندیشه

از یک‌ماه قبل آب در چهارراه توحید شهر اندیشه فاز4 هر روز بین ساعت 12تا 18یعنی در گرم‌ترین ساعت روز قطع می‌شود. هیچ‌کسی هم پاسخگوی این قطعی مکرر آب در این ساعت گرم نیست. در این گرمای طاقت‌فرسا با این قطع آب در این ساعت گرم که نمی‌توان از کولر هم استفاده کرد، چه باید کنیم؟
اهالی مجتمع مسکونی ارغوان از شهریار

مشکلات سامانه سماح برطرف نشد
سامانه سماح طبق اعلام مسئولان سازمان حج و زیارت از 4مرداد در دسترس زائران اربعین قرار گرفت تا نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند. روزهای اول دسترسی به سایت بسیار مشکل داشت که گفته شد اختلال سامانه سماح برطرف شده و صدها هزار نفر هم توانستند ثبت‌نام کنند، ولی عده‌ای همچنان برای ثبت‌نام دچار مشکل هستند و امکان ورود به سامانه را ندارند. چند روز است کد دریافتی را به سامانه می‌دهیم و مدام خطا می‌زند. از مسئولان تقاضا داریم مشکلات سامانه را برطرف کنند.
عزتی از بجنورد

ثبت‌نام متولدان مهرماه در کلاس اول امکان‌پذیر شود
سال گذشته اعلام کردند که متولدان مهرماه می‌توانند در کلاس اول ابتدایی ثبت‌نام کنند. براساس همان اعلام که به‌صورت گسترده رسانه‌ای و اجرایی هم شد، فرزندانمان را به پیش‌دبستانی فرستادیم که امسال به اول ابتدایی بروند. در کمال تعجب امسال یکباره اعلام کرده‌اند که طرح ملغی شده است و متولدان مهرماه امکان ثبت‌نام در کلاس اول ابتدایی را ندارند. تکلیف فرزندان ما که پیش‌دبستانی را طی کرده‌اند و با کلی ذوق و اشتیاق آماده ورود به کلاس اول شده‌اند، چیست؟ چه‌کسی پاسخ سرخوردگی و ناراحتی بچه‌های ما را می‌دهد؟
ابویی از تهران



 

این خبر را به اشتراک بگذارید