• چهار شنبه 2 خرداد 1403
  • الأرْبِعَاء 14 ذی القعده 1445
  • 2024 May 22
دو شنبه 17 بهمن 1401
کد مطلب : 184947
+
-

با مردم/اتوبوس‌های خط میدان قدس به دستواره نیازمند نوسازی و مدیریت زمان است

تقریبا همه اتوبوس‌های میدان قدس در تجریش به مقصد شهید دستواره فرسوده و از رده خارج هستند. اغلب صندلی‌ها کثیف و نامناسب بوده و تهویه اتوبوس برقرار نیست. ضمن اینکه سرفاصله حرکت اتوبوس‌ها بین مقصد و مبدا بسیار طولانی است و باعث معطلی مسافران و تشکیل صف‌های طولانی می‌شود. از مسئولان تقاضا داریم ضمن توجه به نوسازی اتوبوس‌های این مسیر نسبت به تنظیم سرفاصله حرکت اتوبوس‌ها و افزایش تعداد آنها اقدام کنند.
فاطمی از تهران

چاره‌ای جز افزایش حقوق برای بازنشستگان بیندیشند
درحالی‌که مسئولان سرانه زندگی در کلانشهرها را رقم بالای 14میلیون تومان اعلام می‌کنند سقف دریافتی یک کارگر بازنشسته هم‌اکنون 6میلیون تومان است که اگر با افزایش‌های قانونی به بالای 7میلیون تومان در سال آینده برسد باز هم به نصف سرانه زندگی در کلانشهرها نمی‌رسد، ضمن اینکه تا به آستانه نصف این رقم برسد سرانه باز هم افزایش خواهد یافت. پس معلوم است باید چاره‌ای جز افزایش حقوق برای بازنشستگان بیندیشند.
احمدپور از مشهد

پیامک

سفیددشت شهرستان بروجن با مشکل کمبود آب روبه‌روست
کمبود و بی‌کیفیت بودن آب بلایی است که مدت‌هاست به جان سفیددشت شهر بروجن افتاده است به‌طوری که مردم برای آب مصرفی خود به ناچار از تانکرهای آب استفاده می‌کنند که خود این کارهم موجب شیوع و انتقال بیماری می‌شود.ازطرفی این معضل موجب از بین رفتن زمین‌های کشاورزی و به‌دنبال آن بیکاری عده زیادی از ساکنان این شهرهم شده است.از مسئولان درخواست داریم تا برای حل این مشکل چاره‌ای پیدا کنند.مردم این شهر چشم به راه آبرسانی و خروج از این وضعیت طاقت‌فرسا هستند.
قربان‌نژاد از بروجن

تکلیف برندگان قرعه‌کشی خودروی مادران مشخص نشد
مدتی است در کشورمان طرح جوانی جمعیت مطرح شده و در زمینه‌های مختلف به اجرا درآمده است. شرکت‌های خودروساز در این طرح اقداماتی انجام داده‌اند و قرار شد، متقاضیان مشمول این طرح با ثبت‌نام در قرعه‌کشی شرکت‌های خودروساز صاحب خودرو شوند. با وجود تأخیر در برگزاری قرعه‌کشی ایران‌خودرو، خرابی سایت و قطعی مکرر در بازه ثبت‌نام و پس از گذشت 2 هفته از اعلام نتایج قرعه‌کشی کماکان برای عده‌ای از افراد چندین پیامک «درحال بررسی» ارسال شده و ما همچنان منتظر استعلام از ثبت احوال هستیم. لطفا با پیگیری خانواده‌ها را از بلاتکلیفی خلاص کنید.
احمدی از تهران

پیام
دو ماه است که از لوله آب شکسته بندرعباس آب هدر می‌شود

یک لوله آب شکسته در محدوده کمربندی بندرعباس در نزدیکی دوراهی ایسینی، کوچه طلیعه 23بیش از 2 ماه است که به حال خود رها شده است و روزانه آب قابل توجهی از آن در کوچه و جوی آب جاری شده و هدر می‌رود. هر قدر مردم با آبرسانی و شهرداری تماس گرفته‌اند تاکنون کسی برای رفع نقص این لوله نیامده است این در حالی است که مدام در قبض آب و برق و تبلیغات می‌گویند که صرفه‌جویی کنید. جا دارد مسئولان زودتر مشکل این لوله آب را برطرف کنند.
زرین از بندرعباس

افرادی که خبرها را وارونه می‌کنند شناسایی و اعمال قانون شوند
این روزها برخی اخبار به سرعت نشر پیدا می‌کنند و چند روز بعد معلوم می‌شود فردی که آن را گفته صاحب‌نظر و مسئولش نبوده یا اصلا حرف مسئول مربوط وارونه و تفسیر به رأی شده است. آیا نباید افرادی که عامل انتشار این قبیل اخبار هستند و مسئولی که بدون توجه به عواقب یک مسئله خبری را رسانه‌ای می‌کند، مورد برخورد قانونی و مواخذه قرار گیرند. این روند نشر اخبار کذب و وارونه به ضرر اعتماد مسئولان و مردم است.
عسگری از زنجان

آسفالت میدان تره‌بار بهمن نیازمند ترمیم است
آسفالت میدان تره‌بار بهمن به‌دلیل تردد بیش از حد خودروها بسیار خراب شده و نیازمند ترمیم فوری است. با توجه به حجم مراجعات بسیار به این میدان تقاضا می‌شود نسبت به ترمیم آسفالت مسیرهای داخلی و اطراف آن اقدام شود.
بازدیدی از تهران

 

این خبر را به اشتراک بگذارید