• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
یکشنبه 28 خرداد 1402
کد مطلب : 194864
+
-

با مردم/مشکلات اتوبوس‌های خط راه‌آهن- تجریش رفع شود

از افرادی هستم که منزلم در جنوب تهران و محل کارم در محدوده میدان تجریش است. برای رفت‌وآمد در این مسیر از اتوبوس‌های بی‌آرتی استفاده می‌کنم که خب هم به لحاظ اقتصادی به صرفه‌تر است و هم در ترافیک نمی‌مانم. متأسفانه مشکلات اتوبوس‌های این خط یکی دو تا نیست. الان که فصل گرما شروع شده بسیاری از اوقات کولرها یا از کار افتاده‌اند و یا درست کار نمی‌کنند. برخی از پنجره‌ها هم اصلا قابلیت باز شدن ندارند.تعداد صندلی‌ها هم بسیار کم است.این در حالی است که تعداد بسیار زیادی از مردم ناچار به استفاده روزانه از این وسیله نقلیه هستند.این وضعیت برای افرادی مثل من که تمام ایام سال را مجبور به تردد به این طریق هستند واقعا کلافه‌کننده است.پیشنهاد می‌کنم مسئولان خودشان برای چند روز هم که شده سوار این اتوبوس‌ها شوند تا از نزدیک مشکلات را لمس کنند.
مکوندی از تهران

مخابرات جلوی ارسال پیامک‌های تبلیغاتی را بگیرد
ارسال پیامک‌های تبلیغاتی در ساعات مختلف شبانه‌روز مردم را کلافه و خسته کرده است. برخی از این پیام‌ها گزینه لغو هم دارند اما جالب اینجاست که حتی در صورت استفاده از این گزینه هم، کماکان ارسال پیام‌ها به قوت خود باقی است.این وظیفه مخابرات است که جهت رعایت حقوق شهروندی جلوی این کار را بگیرد و ارسال پیام‌ها به‌صورت گزینشی و صرفا برای مشترکینی که خواهان آن هستند صورت بگیرد.
سمانه از تهران

پیامک
تعداد گشت‌های نامحسوس پلیس در خوزستان افزایش پیدا کند

برخی از خیابان‌های شهرهای اهواز و دزفول، محل مسابقه ماشین‌ها شده خصوصا جوانانی که به‌تازگی گواهینامه رانندگی گرفته‌اند.متأسفانه این موضوع به کرات موجب تصادف و به بارآمدن آسیب‌ها و تلفات انسانی شده است.از نیروی انتظامی این استان درخواست داریم تا تعداد گشت‌های نامحسوس پلیس این شهر را افزایش دهند تا با هشدار و جریمه افراد متخلف، جلوی این روند گرفته شود.
مروتی از خوزستان

قانون استخدام فرزند به جای پدر برداشته شود
 برخی از سازمان‌ها و ادارات درصورت بازنشسته شدن یک فرد فرزند او را جایگزین کرده و استخدام می‌کنند که به‌نظرمن این قانون نه منصفانه است و نه درست و باید لغو شود.صرف حضور یک فرد در یک سازمان و اداره توجیهی برای استخدام فرزند او نیست و به نوعی تضییع حقوق دیگرانی است که این امکان را ندارند.افراد باید مطابق شایستگی، تحصیلات و توانایی‌هایشان به‌کار گرفته و استخدام شوند نه به واسطه نسبت با شخصی خاص.خواهشمندم این قانون غیرمنصفانه هر چه زودتر لغو شود.
کیان‌مهر از تهران

پیام
دلیل عدم‌صدور کارت بازنشستگی چیست؟

یکی از دبیران آموزش و پرورش هستم که چند وقتی است بازنشسته شده‌ام. برای گرفتن کارت بازنشستگی به آموزش و پرورش مراجعه کردم اما کارتی به من ندادند و دلیل موجهی هم برای عدم‌ارائه آن نداشتند.از طرفی 3 فرزند دارم که هر 3 آنها چند سالی است ازدواج کرده‌اند و طبق قانون می‌بایست پاداشی معادل  یک‌میلیون تومان جهت متاهل شدنشان از طرف سازمان به ایشان تعلق می‌گرفت که از آن هم خبری نیست. گرچه این رقم دیگر ارزش چند سال قبل را ندارد اما سؤال من این است که چرا سازمان‌ها به تعهدات قانونی و مصوبشان عمل نمی‌کنند؟
دبیر بازنشسته از کرج

وضعیت جاده زنجان-دندی نیازمند رسیدگی فوری است
سال‌های سال است که وضعیت نامناسب و ناایمن جاده زنجان -دندی خسارات مالی و جانی فراوانی به جا گذاشته است.خصوصا که این جاده ترانزیت و محل تردد دائمی ماشین‌های سنگین است. از حدود 15سال پیش که مسئولان تصمیم به مرمت و ایمن‌سازی‌ این جاده گرفته‌اند تا‌کنون پیشرفت قابل توجهی صورت نگرفته و مشکلات این جاده کماکان پا برجاست.وقت آن رسیده که با اقدامی فوری و اصولی به این وضعیت پایان داده شود.
یراحی از زنجان


 

این خبر را به اشتراک بگذارید