• شنبه 8 اردیبهشت 1403
  • السَّبْت 18 شوال 1445
  • 2024 Apr 27
دو شنبه 1 آذر 1400
کد مطلب : 146133
+
-

جشنواره گل فصلی

تیم‌های انگلیسی به همدیگر رحم نمی‌کنند

جشنواره گل فصلی

در 8‌دیداری که روز شنبه در لیگ برتر انگلیس برگزار شد، 30‌توپ از خط دروازه‌ها عبور کرد تا بیشترین تعداد گل زده در یک‌روز از این بازی‌ها (حداکثر 8‌بازی) از سپتامبر 2015تاکنون به ثبت برسد. این در حالی است که در نخستین روز از هفته هفتم فصل16 -۲۰۱۵  ،35‌توپ از خط دروازه‌ها عبور کرده بود.


مندی به پتر کبیر رسید
ادوارد مندی مثل پتر چک از رن به چلسی پیوسته و هم‌اکنون راه این دروازه‌بان بزرگ را ادامه می‌دهد. چک سال2004و مندی در سال2020به باشگاه لندنی آمدند. چک در 60‌بازی نخست خود با پیراهن آبی‌ها موفق به ثبت 35‌کلین شیت شد و مندی هم در برد 3بر صفر مقابل لستر که 2‌مهار عالی داشت، توانست دقیقا همین رکورد را تکرار کند؛ 35کلین‌شیت در 60بازی اول برای چلسی. بد نیست نگاهی هم به آمار رودریگر داشته باشیم. او در لیگ برتر تنها 8بار موفق به گلزنی شده که نیمی از این گل‌ها به لسترسیتی بوده. با این گل تعداد گل‌های مدافعان چلسی در این فصل لیگ به عدد13رسید که یک گل از مجموع گل‌های همه مدافعان لیگ بیشتر است.


آقای پاس‌گل یک‌مدافع است
پاس گلی که ترنت الکساندر آرنولد برای سادیو مانه ارسال کرد، پنجاهمین پاس گل او با لباس لیورپول در تمامی رقابت‌ها به‌حساب می‌آمد. او تا به حال در لیگ برتر، 10‌پاس گل برای سادیو مانه ارسال کرده تا دوبرابر بیشتر از هر بازیکن دیگری برای مانه گل‌سازی کرده باشد. همچنین از ابتدای فصل
19 -۲۰۱۸، ترنت در لیگ برتر ۳۸‌بار پاس گل ارسال کرده تا از این حیث بهترین آمار را به‌خود اختصاص داده باشد؛ ترنت الکساندر آرنولد (۳۷)، کوین دی‌بروین (۳۴) و اندی رابرتسون (۳۱) بهترین آمار را در این زمینه داشته‌اند. این نهمین پاس‌گل آرنولد در 6بازی اخیرش برای لیورپول بود. او در این 6بازی یک گل هم به ثمر رسانده است.


لیورپول؛ کابوس توپچی‌ها
با شکست قابل‌پیش‌بینی آرسنال در زمین لیورپول، تعداد گل‌های خورده این تیم در آنفیلد در 5سال اخیر در 6بازی به عدد22رسیده؛ در برابر تنها 4گل زده! آرسنال در این بازی فقط 5‌لمس توپ در محوطه جریمه حریف داشت. این ضعیف‌ترین آمار آرسنال از این لحاظ در 6‌فصل اخیر است. آرون رمزدیل در بازی مقابل لیورپول به اندازه 9‌بازی ابتدایی‌اش برای آرسنال گل خورد (۴ گل). او همچنین 5‌سیو هم داشت که یکی از آنها تریپل‌سیو و یکی دبل‌سیو بود. یکی دیگر از چهره‌های این بازی مینامینوی ژاپنی بود، بازیکنی که فقط 48‌ثانیه نیاز داشت تا دروازه آرسنال را باز کند. این پنجاهمین کلین‌شیت آلیسون در لیگ برتر بود.

این خبر را به اشتراک بگذارید