• سه شنبه 16 اسفند 1401
  • الثُّلاثَاء 14 شعبان 1444
  • 2023 Mar 07

3میلیون هکتار جنگل با کاشت یک‌میلیارد اصله درخت

ایران در 100صد سال اخیر 8میلیون هکتار از جنگل‌های خود را از دست داده و سطح جنگل‌ها از 20میلیون هکتار به 12میلیون هکتار رسیده است
یک‌میلیارد اصله درخت قرار است تا پایان سال 1406 در ایران کاشته شود. این طرح گامی جدی برای احیای جنگل‌های ایران، احیای مراتع، بیابان‌زدایی، کنترل توفان‌های گردوغبار و تامین نیاز صنایع به چوب موردنیاز به جای جنگل‌تراشی در ایران است که در دولت سیدابراهیم رئیسی آغاز شده است.

جنایت نابخشودنی

رهبر معظم انقلاب اسلامی همزمان با روز درختکاری، صبح دیروز دوشنبه 3اصله نهال کاشتند.

دنیا، آماده شنیدن از منجی است

دانشمندی مسیحی در گفت‌وگو با یکی از اندیشمندان مسلمان می‌گوید: «در دانشگاهی در شهر پاریس درباره این موضوع که «چگونه به جهان آینده نگاه کنیم» سخنرانی می‌کردم؛ حین سخنرانی سؤالات اعتراضی دانشجویان به دستم رسید که از وضع موجود بشر ابراز نارضایتی و ناامیدی می‌کردند.

این شب طلایی...

شب نیمه‌شعبان وقت جشن و شادی است و خیلی از ما این شب عزیز را در کنار یکدیگر جشن می‌گیریم اما به جز شادی کردن، یک کار دیگر هم وجود دارد که مسلمانان در این شب نورانی انجام می‌دهند و آن هم احیا گرفتن در مساجد است.

ایران سومین کشور پیوند پاراتیروئید

برای نخستین‌بار در ایران انتقال پاراتیروئید از بدن یک بیمار به بیماری دیگر با پیوند موفق این غده ازسوی نسیم سوداگری، پزشک جوان رقم خورد تا ایران سومین پیوند موفق در این حوزه را پس از کانادا و آلمان به نام خود ثبت کند.

کالاهای اساسی به قیمت پارسال

از دیروز با شارژ اعتباری حساب همه خانوارهای یارانه‌بگیر، اجرای ملی طرح کالابرگ الکترونیک برای فروش 10قلم کالای اساسی به قیمت شهریور 1400آغاز شد.

مهم‌ترین مصوبات مجلس در بخش درآمدی بودجه 1402

بوشهری‌ها از آب شیرین می‌گویند

روایت دختر شهید از جشن فرشته ها

محدودیت بازیکن داریم