03
سه شنبه 16 اسفند 1401
شماره 8731
شهر
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

استثنایی‌ترین بخشودگی جریمه‌های تاریخ شهرداری

کسانی که عوارض بهای مدیریت پسماند سالانه را نپردازند، در سال بعد باید با نرخ روز پرداخت کنند
عوارض
شاید بارها لفظ «عوارض شهرداری» به گوشتان خورده باشد؛ منظور از آن همان مالیات‌های شهری یک ساختمان است که طبیعتا هرسال باید توسط مالکان پرداخت شود اما متأسفانه برخی اوقات همین عوارض با مبالغ نه‌چندان بالا پرداخت نمی‌شود.
ویژه
قدرت‌الله محمدی، مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی با اشاره به برنامه‌های سازمان متبوعش در سال ۱۴۰۲ گفت: «ساخت ۴ایستگاه جدید آتش‌نشانی در پهنه شهر تهران براساس نقاط کور که زمان دستیابی ما هنگام وقوع زیاد بود، در دستور کار است تا شروع عملیات را در سال ۱۴۰۲ داشته باشند.»
گزارش2
روستا‌های بخش آفتاب در جنوب پایتخت، هم در حریم منطقه19 شهرداری قرار دارند، هم در کنار اسلامشهر و چهاردانگه هستند، هم در محدوده طرح توسعه حرم مطهر و خط مترو و بزرگراه و شهرک‌های صنعتی گوناگون.

راه نجات تهران از ترافیک چیست؟

شهردار تهران جزئیات بسته تحول در حمل‌ونقل پایتخت را تشریح کرد‌
گزارش
«مطابق اسناد بالادستی تا سال۱۴۲۰ در تهران باید ۱۱خط مترو و ۲خط اکسپرس فعال شود. هزینه احداث این خطوط به پول امروز رقمی حدود ۳۶۰هزار میلیارد تومان است.
چرخ پروژه‌های عمرانی نیازمند سرعت بیشتر

چرخ پروژه‌های عمرانی نیازمند سرعت بیشتر

منطقه16 تهران مقصد دهمین بازدید دوره‌ای رئیس کمیته نظارت حقوقی شورای شهر تهران در راستای اجرای طرح نجمنظارت جمعی مسئولان و مردم بود.
نقل‌قول‌خبر/ نقص‌ها در نظافت شهر را گزارش دهید
مهدی هوشیار، معاون هماهنگی و ارزیابی امور مناطق سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران: با نزدیک‌شدن به عید نوروز، 2‌روز پایانی هر هفته برای نظافت، پاکسازی و شست‌وشوی المان‌ها، مبلمان شهری، معابر و بهبود وضعیت بزرگراه‌ها درنظرگرفته شده است.
PDF شهر
کوتاه شهر
شهردار منطقه6 از ایجاد ظرفیت پارک 5هزار خودرو‌ با استفاده از ظرفیت نهادها، سازمان‌ها، مراکز بیمارستانی و دانشگاهی سطح منطقه خبر داد.