16
سه شنبه 16 اسفند 1401
شماره 8731
در شهر
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

انتقال ۱۲۰۰ درخت معارض در منطقه ۱۸

همین‌حوالی
هزار و ۲۰۰ اصله درخت که در مسیر پروژه‌های عمرانی شهرداری منطقه ۱۸ تهران قرار دارند با به‌کارگیری ادوات، تجهیزات مناسب و نیروی کار ماهر به جای مناسب منتقل و غرس می‌شوند.
ویژه
به همت مسئولان شهرداری منطقه۱۴تهران تاکنون بیش از ۱۸۰ واحد صنفی در محله‌های این منطقه‌ساماندهی شدند و این روند تا پایان سال در همه نقاط به اجرا در می‌آید.
در محله
فضاهای بی‌دفاع شهری علاوه بر ایجاد مناظر نازیبا در محله‌ها، به مکان‌هایی برای حضور معتادان، کارتن‌خواب‌ها و اراذل و اوباش تبدیل می‌شوند.

آقای کارگردان از توان‌یابان هنرپیشه می‌سازد

سعید عارفی‌پور انگیزه آموزش‌دادن به بچه‌های توان‌یاب و دارای محدودیت را عشق و علاقه می داند و آن را مایه برکت زندگی توصیف می‌کند
گزارش
تمرین را با نرمش شروع می‌کنند و بعد صداکشی، تکرار جملات طولانی پشت‌سرهم و... هم به آن اضافه می‌شود.
وصیتی که ماندگار شد

وصیتی که ماندگار شد

زمانی‌که مرحوم حاج‌ علینقی غیاثی به فرزندان خود وصیت و سفارش می‌کرد که یک‌سوم دارایی او را به ایجاد مؤسسه خیریه و عام‌المنفعه اختصاص دهند، شاید به فکرش خطور نکرده بود که با این تصمیم سنگ بنای یک بیمارستان بزرگ را در جنوب تهران می‌گذارد.
عضویت ۴نسل در گروه سرود نوید محله یافت‌آباد
عضویت ۴نسل در گروه سرود نوید محله یافت‌آباد
گروه سرود نوید یافت‌آباد با اجرای بیش از ۱۲۰ برنامه در اعیاد و مناسبت‌های ویژه، ازجمله مراسم تشییع شهدای مدافع حرم و جشن‌های دهه مبارک فجر، نام مسجد محله را سر زبان‌ها انداخته و در جشنواره‌های متعدد عناوین و رتبه‌های ممتاز به‌دست آورده است.