04
سه شنبه 16 اسفند 1401
شماره 8731
اقتصاد
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

تعدیل ارزی در بانک‌ها

چهره روز
احمد حاتمی یزد، مدیرعامل اسبق بانک صادرات گفت: بانک مرکزی نرخ تسعیر اقلام پولی و دارایی‌ها و بدهی‌های ارزی بانک‌ها، در پایان سالی مالی ۱۴۰۰ را برای هر یورو ۲۲هزار تومان و برای هر دلار نیز۲۰هزار تومان اعلام کرده است.
ویژه
خبر: محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس، کمیسیون انرژی را مأمور کرد تا به‌علت صدور قبوض گاز و برق با ارقام بسیار بالا و غیرمنطقی در برخی از مناطق محروم و روستاها رسیدگی کند.
وزارت جهادکشاورزی اعلام کرد: افزایش قیمت گوشت اساسا ناشی از افزایش هزینه‌های عوامل تولید مربوط به پرورش دام در سامانه‌های روستایی، عشایری و صنعتی بوده است.
در آستانه ارسال لایحه برنامه هفتم توسعه به دولت، حمید پورمحمدی، معاون سازمان برنامه و بودجه اعلام کرد: نرخ تورم به پیک 3ساله نگران‌کننده رسیده است.

کالاهای اساسی به قیمت پارسال

اجرای سراسری طرح کالابرگ الکترونیک شروع شد
یارانه
از دیروز با شارژ اعتباری حساب همه خانوارهای یارانه‌بگیر، اجرای ملی طرح کالابرگ الکترونیک برای فروش 10قلم کالای اساسی به قیمت شهریور 1400آغاز شد.

ارز واردات موبایل سامانه‌ای شد

با حذف ارز نیمایی، بعد از این تمام گوشی‌های زیر 600دلار با ارز تالار دوم وارد کشور می‌شود
قیمت موبایل در هفته‌های اخیر با جهش چشمگیری مواجه بوده است. تغییرات روزانه نرخ ارز از هفته‌های پایانی بهمن، قیمت انواع گوشی‌ها را نیز با رشد روزانه و هفتگی مواجه کرد و قیمت بعضی گوشی‌ها طی یک هفته 6تا 8میلیون تومان بالا رفت.
تغییرات یک‌ساله قیمت شیر
شیر در بازه زمانی فروردین تا اسفند امسال 70درصد گران شد.
PDF اقتصاد
کوتاه اقتصاد
بعد از انتشار گزارش عملکرد مالی 320شرکت دولتی در سال‌جاری که تحولی بی‌سابقه بود، حالا وزارت اقتصاد در تازه‌ترین گام، اسامی 106شرکت دولتی را منتشر کرد که گزارش‌های مالی خود را منتشر نمی‌کنند.