• چهار شنبه 19 بهمن 1401
  • الأرْبِعَاء 17 رجب 1444
  • 2023 Feb 08

10500خانه جدید برای تهرانی‌ها

در بیست و ششمین رویداد شنبه‌های امید و افتخار شهرداری تهران، کلنگ ساخت 10 هزار و 569 واحد مسکونی توسط علیرضا زاکانی زده شد
ساخت ۱۰هزار و ۵۰۰واحد مسکونی در بیست‌و‌ششمین رویداد شنبه‌های امید و افتخار به مناسبت دهه فجر در منطقه ۱۹ تهران آغاز شد.

زن زندگی آزادی

از برکات مهم انقلاب اسلامی هویت بخشیدن و شخصیت دادن به زنان ایرانی بود که نتیجه آن را می‌توان در حضور جدی‌تر، تخصصی‌تر و علمی‌تر آنها در عرصه‌های مختلف اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی و سیاسی دید.

چالش قیمت چادر

عید امسال خیلی از خانم‌های چادری و خانواده‌های مذهبی نتوانسته و نمی‌توانند چادر نو بخرند! در کنار افزایش تمام قیمت‌ها و هزینه‌ها، چادر مشکی هم رشد قیمت چشمگیری را تجربه کرد.

خیز ایران برای تبدیل شدن به قطب فضایی

در جریان رونمایی از 2 ماهواره بومی طلوع ۳ و ناهید ۲در مراسم بزرگداشت روز فناوری فضایی، عیسی زارع‌پور، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از خیز کشور برای تبدیل شدن به قطب فضایی منطقه خبر داد.

ستاری همیشه در کارزار بود

سال گذشته بود که فیلم سینمایی «منصور» به کارگردانی سیاووش سرمدی اکران شد؛ فیلمی که به بخش‌هایی از زندگی شخصی شهیدستاری و دورانی که در فرماندهی نیروی هوایی حضور داشت، می‌پرداخت.

پرواز‌عقاب‌ها از دل‌کوه

به‌مناسبت روز نیروی هوایی، این نیرو با حضور رئیس ستادکل نیروهای مسلح و فرمانده کل ارتش، از نخستین پایگاه زیرزمینی خود رونمایی کرد؛ پایگاهی که گذشته‌ از نقش بسزای آن در حفاظت از جنگنده‌های ارتش، هزینه‌های نگهداری را نیز به‌میزان قابل‌توجهی کاهش خواهد داد.

هزاران پرچم افتخار

در همشهری آنلاین بخوانید

سینمای شگفت انگیز ایران