08
چهار شنبه 19 بهمن 1401
شماره 8710
صفحه‌آخر
23023607
02123023900
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

همه کتاب‌های نخوانده

دغدغه خوب
عمری در جهان کلمات زیسته است.
ویژه
محیط‌بانان شهرستان فریمان حین گشت و کنترل منطقه شکارممنوع ژرف موفق به مشاهده و ثبت یک قلاده پلنگ در دره پلنگی این منطقه شده‌اند.
کاری که هزاران سال کیمیاگری و ساختن معجون‌های عجیب و آیین‌های غریب نتوانست به سرانجام برساند را، عصر دیجیتال شدنی می‌کند.
ماجرای مرگ و زنده شدن دوباره یک پیرزن در نیویورک، حسابی در آمریکا جنجالی شده و پای پلیس و دادستانی را به ماجرا باز کرده است.
از میان تمامی انسان‌ها، کودکان قطعا افرادی هستند که بدون هیچ چشمداشت و انتظاری به دیگران کمک می‌کنند و کار خیر انجام می‌دهند، اما این دلیل نمی‌شود که چرخ روزگار، به نفع آنها نچرخد و کار خیرشان بی‌جواب بماند.
قابِ انقلاب

گل به‌جای گلوله

قاب‌های انقلاب بسیارند و بی‌شمار. عکس‌هایی که خاطره ساخته‌اند و در خاطر همه جاخوش کرده‌اند و حالا می‌شود با همه‌شان خاطره‌بازی کرد و رفت به آن روزها. تصاویر ثبت‌شده عکاسان ایرانی و خارجی که برخی‌شان آنقدر در همه این 4دهه، دست‌به‌دست چرخیده که بعضاً نام خالق‌شان گم و فراموش شده است.
کوسه‌های پرنده جنوب

کوسه‌های پرنده جنوب

این پرنده اخمو و بی‌اعصاب، در جنوب حسابی شناخته شده است.
غذای رایگان برای زلزله‌زدگان
غذای رایگان برای زلزله‌زدگان
زلزله مهیب در ترکیه و سوریه که تا به حال جان چند هزار نفر را گرفته و البته بیش از همه دنیا، مردم در این دو کشور را تکان داده است.
یکی از مشکلات اصلی مناطق صعب‌العبور و کوهستانی در استان کهگیلویه و بویراحمد - در کنار دیگر مشکلات این مناطق محروم- رفت‌وآمد مردمان این مناطق به‌ویژه برای درمان است.

خانه‌دار شدن 5قلوها

یکی از وعده‌های دولت، خانه‌دار شدن خانواده‌هایی بود که صاحب فرزندان چندقلو می‌شوند.

ملکه برفی

دیگر دوره و زمانه نگاه سنتی به زنان و این که «دخترها باید در خانه بنشینند» گذشته و در این 44سالی که از پیروزی انقلاب اسلامی می‌گذرد، زنان توانمندی تربیت شده‌اند.
PDF صفحه‌آخر
کوتاه صفحه‌آخر
اینقدر در مورد زندگی‌مون برای دیگران نگو ناهید.
آنطور که آمارهای سازمان آموزش و پرورش می‌گوید، در کردستان ۱۵۰۰دانش‌آموز با نیازهای ویژه وجود دارد که ۱۲۰نفر آنها دارای اختلال خاص و یا اوتیسم هستند.
حالا، پیشانی جوان خاکستری‌پوش است.