• دو شنبه 10 بهمن 1401
  • الإثْنَيْن 8 رجب 1444
  • 2023 Jan 30

شکست کاسبان التهاب

7نشانه‌ای که از شکست طرح‌ریزی‌ها برای غیرعادی نشان دادن وضعیت کشور حکایت دارند
با وجود تلاش‌های مستمر جریان‌ها و رسانه‌های معاند در هفته‌های اخیر به‌منظور تنفس مصنوعی دادن به ناآرامی‌ها و غیرعادی جلوه دادن وضعیت کشور، اما بررسی‌ها از بطن جامعه، از عادی بودن وضعیت و شرایط در سراسر کشور حکایت دارد و با اقدام‌های انجام شده با هدف تحقق مطالبات مردم، اکنون دست‌آشوب‌طلبان برای دمیدن در آتش اغتشاشات خالی‌تر از قبل شده‌است.
گزارش همشهری از وضعیت خوی و مناطق اطراف شهر پس از زمین‌لرزه 9/5 ریشتری

خوی زیر آوار سرما

«شایعه شده که امشب زلزله شدیدتری می‌آید. مردم تا جایی که می‌توانند وسایل باارزششان را از داخل خانه‌هایشان برمی‌دارند و آنهایی که در ارومیه و شهرهای اطراف کسی را دارند، به آنجا می‌روند و بقیه هم داخل باغ‌ها و فضاهای سبز چادر زده‌اند.»

قدم اول تحلیل درست ماجراست!

نحوه مواجهه ما با پدیده‌ها، بخش زیادی از مسیری است که قرار است طی کنیم؛ اینکه پدیده را چگونه بشناسیم، چگونه تحلیل کنیم و برای آن چه تجویزی داشته باشیم؟!

3متهم یکشنبه سرخ بورس

احتمال توقف عرضه خودرو در بورس کالا، گزارش‌های نه‌چندان مثبت شرکت‌ها از روند سودآوری و همچنین برخی تنش‌های منطقه‌ای ازجمله دلایل نزول بورس در روز یکشنبه بود
در مبادلات روز یکشنبه بالاترین نزول بورس در 29‌ماه گذشته به ثبت رسید. شاخص کل بورس تهران 3.62درصد افت کرد و 255هزار میلیارد تومان از ارزش بازار سهام کاسته شد.

توهم جذب نیرو در شهرداری

در روزهای اخیر انتشار لیست استخدام 4هزار و 304نیروی جدید در شهرداری تهران، بازتاب‌های گسترده‌ای به همراه داشت.

کلیددار خانه انقلاب

نامش را خانه انقلاب گذاشته‌اند. این لقب زیبا را از کسانی دارد که سال‌ها پیش برای پیروزی انقلاب در آنجا گرد می‌آمدند و فعالیت‌های سیاسی انجام می‌دادند.

7 عملیات استشهادی فلسطینیان

در همشهری آنلاین بخوانید