05
دو شنبه 10 بهمن 1401
شماره 8703
فرهنگ
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

رضا کیانیان: مخالف تحریم جشنواره‌ام

رویداد
رضا کیانیان می‌گوید: «من جشنواره فیلم فجر را تحریم نمی‌کنم و معتقدم باید بگذارم کسانی که به جشنواره اعتقاد دارند، آن را برگزار کنند.
ویژه
خانه عکاسان ایران به مناسبت چهل‌وچهارمین سالگرد پیروزی انقلاب، نمایشگاه عکس «۴۴سال»، شامل عکس‌هایی از مهم‌ترین واقعه تاریخ معاصر ایران را از ۱۱بهمن ۱۴۰۱ در حوزه هنری برپا می‌کند.
تئاتر
همزمان با چهل‌ویکمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر، اتحادیه تئاتر جهان اسلام راه‌اندازی شد؛ اتحادیه‌ای که در آغاز میزبان همایشی شد تا در این همایش، کشورهای اسلامی به هم نزدیک شوند و به مسائل انسان امروز بپردازند.

بازگشت بخش بین‌الملل بعد از ۹ سال جدایی

۲۶ فیلم از ۲۵ کشور به فجر چهل‌و‌یکم می‌آیند
گزارش
جشنواره بین‌المللی فیلم فجر، ۹سال بعد از جدایی از فیلم فجر ‌دوباره در بهمن‌ماه میزبان فیلم‌های خارجی می‌شود.
روی صحنه نرفتن، فقط به‌خود موسیقی‌دان لطمه می‌زند

روی صحنه نرفتن، فقط به‌خود موسیقی‌دان لطمه می‌زند

رهبر بین‌المللی ارکستر مطرح کرد
این روزها هنرمندان و فعالان عرصه فرهنگ، درباره اینکه آیا باید فعالیت‌های حرفه‌ای‌شان را پس از روزهای پر التهاب چند‌ ماه اخیر از سر بگیرند یا نه، عقاید و نظرات مختلفی دارند. عده‌ای معتقدند که باید به‌کار کردن ادامه داد و عده‌ای دیگر عقیده‌ای خلاف این دارند.
برداشتن گام‌های بلند با زبان هنر
برداشتن گام‌های بلند با زبان هنر
عبدالرضا سهرابی، مدیرکل هنرهای تجسمی وزارت فرهنگ‌ و ارشاد اسلامی، به مناسبت آغاز پانزدهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر، پیامی را صادر کرد.
اکران
دبیر شورای صنفی نمایش با بیان اینکه بررسی آیین‌نامه اکران نوروزی و ۱۴۰۲ در هفته‌های آینده جدی‌تر انجام خواهد شد، تأکید کرد که فیلم‌های در حال اکران، همزمان با جشنواره فجر و پس از آن همچنان روی پرده باقی می‌مانند.