• شنبه 8 بهمن 1401
  • السَّبْت 6 رجب 1444
  • 2023 Jan 28

قبض نجومی‌گاز، فقط برای 2درصد

بیشترین افزایش قیمت گاز مربوط به کدام بخش از مردم است؟
ابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهوری، دستور داد تا قبوض گاز مشترکان تا پایان امسال با 70درصد تخفیف محاسبه شود. این تصمیم اگرچه یک عقب‌گرد در مصوبه آذرماه هیأت وزیران به‌حساب می‌آید اما به‌نظر می‌رسد فرمول محاسباتی شرکت ملی گاز که مبنای تصمیم‌گیری قرار گرفته بود دچار خطا بوده زیرا در این تعرفه نه‌تنها تعرفه هر پلکان افزایش یافته بلکه دامنه مصرف پلکان هم تغییر کرده بود.

امضای طلایی، بی‌اعتبار شد

سختگیری ممنوع! شرط و شروط حداقلی، با چاشنی وداع با امضاهای طلایی. این ماحصل یک سال فعالیت دولت سیزدهم در برداشتن موانع بر سر شروع کسب‌وکارهاست.

وقتی رهبرانقلاب فرمودند: «وای بر ما»

یکم. خانواده رفوگران را خیلی‌ها به‌درستی به«خودکار بیک» و «مداد سوسمار نشان» می‌شناسند؛ خانواده‌ای که سالیان سال در حوزه تولید لوازم تحریر فعال بوده‌اند.

طراحی «لحظه چرنوبیل» برای ایران

استادان روابط بین‌الملل برای توصیف آنچه در این جنگ ترکیبی علیه ایران اتفاق افتاده است از نظریه‌ای استفاده می‌کنند به نام «Chernobyl Moment» یا «لحظه چرنوبیل»؛ لحظه‌ای که از حجم وحشتناک بمباران اطلاعاتی‌خبری سیستم مهاجم علیه جامعه، نسبت حاکمیت و جامعه قطع و ذهنیت فروپاشی تثبیت می‌شود.

پیام به بیست‌ونهمین اجلاس سراسری نماز

رهبرمعظم‌انقلاب در پیامی به بیست‌ونهمین اجلاس سراسری نماز، برپایی این همایش را پس ‌از 2 سال مایه خرسندی و برکت دانستند.‌‌‌‌‌

توهم عجیب مهاجم سفارت

مرد مسلح به همراه فرزندانش از ارومیه راهی تهران شد تا به‌گفته خودش:« همسرم را از طبقه چهارم سفارت آذربایجان در تهران بیرون بیاورم.» این مرد صبح دیروز در اقدامی هولناک به سفارت جمهوری آذربایجان حمله کرد و با ورود به داخل سفارتخانه و تیراندازی با سلاح کلاشنیکف، مدیر تیم امنیتی سفارتخانه را به قتل رساند و 2نفر از کارکنان آنجا را زخمی کرد.

سیزدهمین قرار خدمت در منطقه 6

سیزدهمین قرار خدمت شهردار پایتخت در منطقه‌6 تهران برگزار و در آن بر مرمت و بازسازی میدان انقلاب و تامین روشنایی آن تأکید شد.

شاخص‌های پانزدهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر

آغاز فروش دلار در شعب منتخب بانک‌ها؛ از امروز

جفت بلژیکی برای تنهاترین پرنده ایران