• یکشنبه 29 آبان 1401
  • الأحَد 25 ربیع الثانی 1444
  • 2022 Nov 20

تقویت تاکسیرانی با ون‌های زرد

زاکانی: سوخت وسایل حمل‌ونقل عمومی برای کاهش آلودگی هوای پایتخت تغییر می‌کند
ون‌تاکسی‌های جدید با سقف‌های بلند که باعث راحتی مسافران نسبت به ون‌های نسل پیش می‌شوند، به ناوگان زرد حمل‌ونقل عمومی تهران اضافه شدند. این ون‌ها به کمک تاکسیرانی در جابه‌جایی هرچه بهتر شهروندان در شهر می‌آیند؛ آن هم در روزگاری که بیش از 90درصد تاکسی‌های تهران فرسوده هستند.
رهبر معظم انقلاب در دیدار صدها نفر از مردم اصفهان:

بساط شرارت بدون‌شک جمع خواهد شد

رهبر معظم‌انقلاب صبح دیروز شنبه در دیدار صدها نفر از مردم اصفهان، اصفهان را شهرِ تحسین‌برانگیز علم، ایمان، هنر و جهاد خواندند و با اشاره به اینکه چالش اساسی امروز ما، چالش پیشرفت در مقابل «توقف، رکود و ارتجاع» است، افزودند: استکبار در صف‌آرایی مبنایی در مقابل ملت ایران با تشدید ایران‌ستیزی، همه امکاناتش را برای القای ناامیدی و بن‌بست به اذهان مردم، به‌خصوص جوانان به‌کار گرفته.

چراغ‌قوه‌ها را داخل آمریکا بیندازید

«ترامپیسم»، «جنگ داخلی»، «کنگره حداقلی» و «دولت ضعیف» کلیدواژگانی هستند که این روزها به کرات در تحلیل‌های صورت گرفته از فضای داخلی آمریکا به‌چشم می‌خورند.

رکورد تولید غلات ایران می‌شکند

خشکسالی حریف شکوفایی کشاورزی ایران نشده و رکورد تولید غلات، محصولات دامی و غذا در سال زراعی جاری خواهد شکست.

سینما جام جهانی را از دست داد

جام جهانی ۲۰۲۰ در حالی از امروز در قطر آغاز می‌شود که پخش این مسابقات در پردیس‌ها منتفی شده است.

آبان پرماجرا

«آبان‌» در تاریخ جمهوری اسلامی ایران پرمعنا و مترادف با استکبارستیزی است؛ ماهی که قبل از پیروزی انقلاب اسلامی به رنگ خون شهدای دانشجو درآمد و نخستین آبان پس از پیروزی انقلاب نیز در ادامه همین مسیر منجر به واقعه‌ای شد که انقلاب دوم نامیده شد.

تولید‌کنندگان سنجد در کشور

در همشهری آنلاین بخوانید