• پنج شنبه 27 مرداد 1401
  • الْخَمِيس 20 محرم 1444
  • 2022 Aug 18

وعده خودروی ارزان برای سال آینده

خودروی اقتصادی داخلی تا پایان سال 1402 با قیمت زیر 200میلیون تومان وارد بازار می‌شود
مدیرکل دفتر صنایع خودروی وزارت صمت قیمت پلتفرم در دست طراحی برای خودروی اقتصادی تولید داخلی را بین 200 تا 250میلیون تومان برای خانواده خودروهای مبتنی بر این پلتفرم اعلام و تأکید کرد: قیمت طرح اولیه این خودرو زیر 200میلیون تومان خواهد بود.

اتراق دانش‌بنیان ‌ها در کاروانسرای سعدالسلطنه

‌خانه خلاق هنر پایتخت خوشنویسی ایران، مراحل تکمیل نهایی را می‌گذراند و به‌گفته مسئولان، قرار است در هفته دولت افتتاح شود. این مرکز در قزوین از آن جهت خانه خلاق نام دارد که جایی برای تعامل هنرمندان و شرکت‌های فناوری است.

رسانه به‌مثابه مدرسه

معروف است: رسانه به شما نمی‌گوید چگونه فکر کن، می‌گوید به چه فکر کن! اما این ادعا چقدر صحیح و کامل است؟ در دنیای جدید، قطعاً اقتصاد رسانه مهم است و نمی‌شود نسبت به آن بی‌انگیزه بود، اما همین اقتصادگرایی صرف می‌تواند در مسیر شکل‌گیری رسانه یک دام خطرناک ایجاد کند: دور شدن از رسانه به‌مثابه مدرسه.

نگرانی ازترافیک سنگین اکران

مدیرکل عرضه و نمایش فیلم‌های سینمایی، هنر و تجربه را محل مناسبی برای اکران ۷۰درصد فیلم‌های پشت خط مانده می‌داند
«با این همه فیلم پشت خط اکران چه باید کرد؟» این یکی از مهم‌ترین پرسش‌هایی است که ذهن مدیریت سینما را به‌خود مشغول کرده است. در چشم بر هم زدنی نیمی از سال سینمایی گذشت؛ سالی که در جشنواره فجر تحویل می‌شود.

مأموریت‌های رئیسی به کابینه درباره اربعین

رئیس‌جمهور در جلسه چهارشنبه هیأت دولت با تأکید بر ضرورت پیش‌بینی همه تمهیدات و زیرساخت‌های لازم برای تسهیل حضور زائران اربعین، از دستگاه‌های ذیربط خواست با روحیه جهادی و استفاده از همه ظرفیت ستادهای مردمی در این مسیر فعال باشند.

کشمکش میان 2نمایشگاه

با وجود اینکه نمایشگاه‌های پرمخاطب در مجموعه نمایشگاهی سئول باعث ایجاد ترافیک در بخش بزرگی از شهر می‌شود، شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی و وزارت صمت اصرار بر ادامه برگزاری این نمایشگاه‌ها دارند.
یکصدو سیزدهمین نشست مجمع شهرداران کلانشهرهای ایران به میزبانی شهرداری تهران در خیابان بهشت برگزار شد

همه شهرداران کلانشهرها دور یک میز

یکصدوسیزدهمین نشست مجمع شهرداران کلانشهرهای ایران به میزبانی شهرداری تهران در خیابان بهشت برگزار شد و شهردار پایتخت گفت که امیدواریم دست‌به‌دست هم دهیم و گام‌های بلندی در راستای خدمت به مردم و پیشرفت و آبادانی کشور برداریم.

قطع درختان به بهانه ساخت و ساز

سایه؛ طلایه‌دار شعر مدرن در تاجیکستان

نقشه شیوع آبله میمونی در جهان

رضایت مجلس از گزارش مذاکرات