17
پنج شنبه 27 مرداد 1401
شماره 8569
ورزشی
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

حذف گیتار از ارکستر استقلال

ارسلان مطهری، محمد حسینی و آمانوف در لیست خروجی استقلال قرار گرفتند اما شایداین لیست بعد از بازی امروز دستخوش تغییراتی شود
بعد از جدایی فرهاد مجیدی از استقلال و زمانی که مدیران باشگاه به‌دلیل فشار هواداران و رسانه‌ها، اقدام به خرید بازیکن می‌کردند، قابل پیش‌بینی بود که با انتخاب سرمربی جدید تعدادی از نفرات تیم کنار گذاشته شوند.
ویژه
کیلیان امباپه به طرز آشکاری ناراحت است. در بازی با مون‌پلیه یک پنالتی از دست داد و سر پنالتی دوم نیمار به او اجازه نداد پشت توپ بایستد.
لطفا به این تیتر توجه کنید: «رمزگشایی از ضربه سر جنجالی رقیب سابق طارمی به‌صورت بازیکن حریف.» فکر می‌کنید این تیتر در مورد چیست؟
مسابقات قهرمانی جوانان جهان در رشته کشتی آزاد با قهرمانی زودهنگام شاگردان محسن کاوه همراه بود.

تبعیدی‌ها در تهران

شیری، آقایی و احسان پهلوان که از پرسپولیس کنار گذاشته شده‌اند به همراه سایر ستاره‌های فولاد فردا در ورزشگاه آزادی نبرد سختی با تیم یحیی خواهند داشت
تیتر یک
هفته دوم از فصل جدید لیگ برتر فوتبال ایران، امروز و فردا برگزار می‌شود. مهم‌ترین بازی این هفته قطعا مصاف پرسپولیس و فولاد دو تیم بزرگ و مدعی لیگ است که حضور بازیکنان سابق پرسپولیس در ترکیب تیم میهمان این مسابقه را جذاب‌تر و حساس‌تر هم خواهد کرد.
برنز دلنشین

برنز دلنشین

اعظم بختی که نخستین مدال اپه را برای شمشیربازی زنان گرفت، می‌گوید سطح مسابقات بالا بود و گرفتن مدال سخت
بعد از مدال نقره علی پاکدامن، برنز اعظم بختی باارزش‌ترین مدالی بود که شمشیربازی ایران در مسابقات انفرادی بازی‌های کشورهای اسلامی گرفت.
چه خبره اون وسط؟
چه خبره اون وسط؟
جذب یک مهاجم مطرح دیگر، بیشترین فشار را روی خط میانی پرسپولیس خواهد آورد
اخبار ضد‌و‌نقیضی در مورد احتمال حضور یک مهاجم مطرح جدید در پرسپولیس منتشر شده است. کادر فنی سرانجام با جدایی شرزود تمیروف ازبک موافقت کرده و حالا جا برای جذب یک بازیکن خارجی در خط حمله باز شده است.
روزی نیست که خبری یا شایعه‌ای درباره کریستیانو رونالدو منتشر نشود. منابع خبری انگلیسی که همگی غیرموثق و فضایی هستند، ادعا کرده‌اند باشگاه منچستریونایتد قصد دارد به‌خاطر رفتار این بازیکن در هفته‌های اخیر و اثر مخربی که این رویه بر بازیکنان و تیم می‌گذارد، او را کنار بگذارند. این همان چیزی است که رونالدو و مدیر برنامه‌هایش از انتهای فصل گذشته آرزو داشتند.

همان 40میلیارد برای 2فصل؟

سوژه روز
چندی پیش بود که حضور رضا درویش در یک برنامه تلویزیونی و افشای رقم قرارداد یحیی گل‌محمدی از سوی او حسابی خبرساز شد.

شیری در مقابل کهکشان

چهره روز
دیدار این هفته پرسپولیس و فولاد جذابیت‌های بسیار زیادی دارد. تیم خوزستانی وریا غفوری و اشکان دژاگه را در اختیار دارد که رویارویی آنها با سرخپوشان حتما جالب توجه است.

پخش زنده

لیگ برتر ایران - هفته 2
PDF ورزشی
کوتاه ورزشی
در هفته اول لیگ برتر، هیچ بازیکنی از 2تیم پرسپولیس و استقلال در تیم منتخب هفته قرار نگرفت. استقلال که با شکست مقابل سپاهان یکی از ضعیف‌ترین تیم‌های هفته اول بود و حتی نمره بهترین بازیکنش هم به عدد7نرسید.
اعداد 1 تا 9 را طوری در خانه‌های سفید قرار دهید که هر رقم در سطرها، ستون‌ها و مربع‌های کوچک 3 در 3 یک‌بار دیده شود. پاسخ‌ها در ادامه آمده است.
جدول 8569