• چهار شنبه 31 فروردین 1401
  • الأرْبِعَاء 18 رمضان 1443
  • 2022 Apr 20

جنجال‌سازی علیه پارک مادر و کودک

علیرضا زاکانی: تعداد پارک‌های فرامنطقه‌ای بانوان به 12مورد خواهد رسید
اختصاص فضای جداگانه به مادران و کودکان در شهر تهران باعث انتشار حاشیه‌هایی در فضای مجازی و شایعه جداکردن پارک‌ها برای  زنان و مردان شد؛ اتفاقی که هیچ‌گاه در تهران نیفتاده است. تاکنون 27پارک در مناطق مختلف تهران به مادر و کودک اختصاص یافته است و تا پایان سال تعداد آنها به 352پارک خواهد رسید اما باید دانست که پارک‌های مادر و کودک با «بوستان‌های بانوان» تفاوت دارند.

شب‌های روشن بندگی

شب‌های روشن بندگی

مشارکت مردمی و خدمت‌رسانی

یکی از کلیدواژه‌ها و مفاهیم اصلی و ارزشی در بیانیه گام دوم رهبر معظم انقلاب «مشارکت مردمی» و «خدمت‌رسانی» است. این مفهوم ارتباط معنادار و درهم‌تنیده‌ای با اقدامات و عملکردهای شهرداری تهران دارد. کلیدواژه مشارکت مردمی و خدمت‌رسانی با ماموریت‌های اصلی شهرداری یعنی ارائه خدمات گسترده و متنوع به شهروندان همسویی بسیاری دارد.

رونق بنادر با بهبود تجارت خارجی

آمارهای رسمی نشان از افزایش 14درصدی تخلیه و بارگیری در بنادر دارد؛ اتفاقی که به‌دنبال احیای تدریجی تجارت خارجی و موفقیت در دور زدن تحریم‌ها محقق شده است.

مستعربین؛ جوخه‌های مرگ رژیم صهیونیستی

درگیری‌ها میان فلسطینی‌ها و نیروهای رژیم صهیونیستی در بیت‌المقدس و کرانه باختری طی روزهای اخیر شدت گرفته است. در پی درگیری‌های 2هفته اخیر و حملات نیروهای اسرائیلی به نمازگزاران در مسجد‌الاقصی تاکنون بیش از 40فلسطینی شهید، بیش از 400نفر دستگیر و صدها نفر هم زخمی شده‌اند.
سخنگوی دولت توضیح داد

سرنوشت 4دستور معیشتی رئیس‌جمهور

پیگیری برخی دستورات رئیس‌جمهور طی 2ماه اخیر محور سؤالات روز گذشته خبرنگاران در نشست خبری هفتگی سخنگوی دولت بود.

بایدها و نبایدهای کاشت گیاهان فضای سبز در تهران

کوهستان‌های غربی، مخفیگاه دزدان مسلح