06
چهار شنبه 31 فروردین 1401
شماره 8480
حوادث
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

مشارکت مردمی و خدمت‌رسانی

یادداشت
یکی از کلیدواژه‌ها و مفاهیم اصلی و ارزشی در بیانیه گام دوم رهبر معظم انقلاب «مشارکت مردمی» و «خدمت‌رسانی» است. این مفهوم ارتباط معنادار و درهم‌تنیده‌ای با اقدامات و عملکردهای شهرداری تهران دارد. کلیدواژه مشارکت مردمی و خدمت‌رسانی با ماموریت‌های اصلی شهرداری یعنی ارائه خدمات گسترده و متنوع به شهروندان همسویی بسیاری دارد.
تحقیقات قضایی در پرونده جنجالی قتل و سربریدن زن جوان به‌دست شوهرش در اهواز با صدور کیفرخواست در دادسرا به پایان رسید و با ارسال پرونده به دادگاه قرار است به‌زودی عامل این جنایت هولناک محاکمه شود.

کوهستان‌های غربی، مخفیگاه دزدان مسلح

گزارش
اعضای باند سرقت مسلحانه که برای گمراه کردن مردم و پلیس از زنی جوان و کودکی خردسال به‌عنوان همدست استفاده می‌کردند در آخرین سرقت خود با مأموران پلیس درگیر شده و 2نفر از آنها را زخمی کردند.
مرد بازنشسته همسر و دخترش را به قتل رساند

مرد بازنشسته همسر و دخترش را به قتل رساند

«پدرم زخمی شده و حالش خوب نیست، ‌مادر و خواهرم هم در سالن پذیرایی خوابیده‌اند و بیدار نمی‌شوند.» این تماس عجیب پسر 7ساله با عمه‌اش راز جنایتی هولناک در پایتخت را فاش کرد.
کوتاه از حادثه/حمله راننده متخلف به سرباز راهور
کوتاه از حادثه/حمله راننده متخلف به سرباز راهور
به‌دنبال انتشار کلیپی از حمله مردی به سرباز پلیس راهور در شهرستان بابل و ضرب و شتم وی، مرد مهاجم دستگیر شد و به ضرب و شتم سرباز جوان اعتراف کرد.
زمان پخش یک مسابقه ورزشی از صدا و سیما در گوشه تصویر اطلاعات و آمار آن مسابقه درج می‌شود، اما در ماه مبارک رمضان زمان جزءخوانی قرآن  جز یک جمله عربی و یک جمله فارسی چیزی متوجه نمی‌شویم مگراینکه حافظ کل قرآن باشیم!
PDF حوادث
کوتاه حوادث
در ایام لیالی پربرکت قدر و نزول قرآن کریم فرصت مناسبی است که در معانی مصحف شریف تأمل و تدبر بیشتری داشته باشیم که این امر با مصحف‌های شریف بدون ترجمه محقق نخواهد شد.