15
چهار شنبه 31 فروردین 1401
شماره 8480
استان‌ها
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم
ویژه
استاندار یزد در دیدار با وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات نسبت به قرارگیری یزد به‌عنوان استان پایلوت اجرای طرح‌های اقتصاد دیجیتال اعلام آمادگی کرد.
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای استانداری سیستان و بلوچستان از ایجاد 6بازارچه خرده‌فروشی مرزی در مرز ایران و پاکستان با هدف بهبود معیشت مرزنشینان در جنوب استان تا پایان سال خبر داد.
مطابق رسم هرساله، امسال هم زائران امام مهربانی‌ها مهمان ضیافت افطاری ساده در جوار بارگاه مطهر رضوی شدند

زنان گیلان، صدرنشین مشارکت اقتصادی

اداره کل تعاون گیلان، مشارکت اقتصادی زنان این استان را 19درصد اعلام کرده که 5درصد بیشتر از میانگین کشوری است/ سالخوردگی جمعیت و فرهنگ‌ بومی به عنوان مهم‌ترین عوامل بالابودن آمار اشتغال زنان گیلانی اعلام می‌شود
گزارش
‌در میان همه استان‎ها وقتی صحبت از کار و تلاش می‌شود، تصویر زنان زحمتکش گیلانی که مشغول کاشت نشای برنج در شالیزارهای سرسبز استان هستند، آشنا به‌نظر می‌رسد. همواره زنان گیلان در سختکوشی شهره بوده‌‌اند و اکنون آمارها نیز این موضوع را ثابت می‌کنند.

نقل‌قول‌خبر/تحقیق و تفحص از شهرداری‌های آبادان و اروندکنار

نماینده آبادان در مجلس گفت: بر اساس عملکرد ضعیف شهرداری‌های آبادان و اروندکنار، تقاضای تحقیق و تفحص از این دوشهرداری‌ در صحن علنی مجلس مطرح و به تصویب نمایندگان رسید.
عدد خبر/۳۵ درصد
سرپرست امور باغبانی سازمان جهادکشاورزی خراسان شمالی گفت: بارش برف و سرمای ۳روز گذشته به ۳۵درصد از باغ‌های استان که در ارتفاعات هستند، خسارت زد.