17
چهار شنبه 31 فروردین 1401
شماره 8480
ورزشی
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

طلای اول

تیم کشتی فرنگی ایران در 5وزن نخست مسابقات قهرمانی آسیا به یک طلا و 2برنز رسید
اتفاق روز
مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی آسیا روز گذشته به میزبانی مغولستان آغاز شد و نمایندگان ایران در 5وزن اول به روی تشک رفتند.
ویژه
بارسلونا طی ۵‌ روز با 2‌جام خداحافظی کرد. ژاوی هم پس از شکست یک بر صفر مقابل کادیس اعتراف کرد که دیگر نمی‌تواند قهرمان لالیگا شود.
یکی از بچه‌های کریستیانو رونالدو پیش از آنکه متولد شود، فوت کرد.
لیگ برتر ایران جام خلیج فارس -فصل بیست ویکم
به جرأت می‌توان گفت از زمان حضور یحیی گل‌محمدی روی نیمکت پرسپولیس، همیشه فضایی توأم با حداکثر حمایت از او وجود داشته است.
خدا را شکر اعتماد به نفس ما ایرانی‌ها خیلی خوب است. حق همه ما را خورده‌اند، وگرنه می‌توانستیم به جاهای خیلی بالاتری برسیم. اگر یک نفر را دیدید که چنین طرز تفکری ندارد، آدرس بدهید ما برویم زیارتش کنیم!
آلومینیوم اراک با یک گل تیم شگفتی‌ساز خلیج‌فارس را شکست داد و به فینال جام‌حذفی رسید. امید گل آلومینیوم در این بازی1.74 بود اما درنهایت با استفاده از یک اتوگل آن هم در صحنه‌ای که امید گل چندانی برای میزبان ایجاد کرده بود بازی را برد.

بادکنک ترکید!

با شکست 8گله آندرا استراماچونی شاید بزرگنمایی‌های غیرواقعی برخی از هواداران درباره او بالاخره به پایان برسد
موضوع فقط شکست 8 گله الغرافه قطر برابر الاهلی امارات در لیگ قهرمانان آسیا نیست؛ چه اینکه چنین باختی برای هر مربی و تیمی ممکن است رخ بدهد.
خانه‌تکانی سرخ

خانه‌تکانی سرخ

به‌نظر می‌رسد فصل آینده، خیلی از بازیکنان فعلی پرسپولیس جایی در این تیم نداشته باشند
فارغ از اینکه پرسپولیس در پایان فصل جام بگیرد یا نگیرد و باز فارغ از اینکه یحیی گل‌محمدی روی نیمکت این تیم باقی بماند یا نماند، به‌نظر می‌رسد سرخپوشان در آستانه یک خانه‌تکانی اساسی هستند.
مقایسه کی‌روش و اسکوچیچ درست نیست
مقایسه کی‌روش و اسکوچیچ درست نیست
آندرانیک تیموریان، ملی‌پوش سابق فوتبال ایران معتقد است باید روی خط دفاع تیم ملی بیشتر کار شود. البته او نیازی به تغییر سرمربی نمی‌بیند و حضور در جام‌جهانی را حق اسکوچیچ می‌داند
از آندرانیک تیموریان می‌توان به‌عنوان یکی از بهترین هافبک‌های 2دهه اخیر فوتبال ایران نام برد. او بعد از درخشش در لیگ ایران، حتی بازی در لیگ برتر انگلیس را هم تجربه کرد و در 2 جام‌جهانی هم پیراهن تیم ملی ایران را بر تن داشت.
امشب غیر از بازی رئال و اوساسونا بازی‌های مهم دیگری هم در اروپا برگزار می‌شود که بیشترشان از حساسیت زیادی برخوردار است.

سپاهان نشست، فولاد برخاست

شب چهارم از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا با یک برد و یک مساوی برای تیم‌های ایرانی به پایان رسید. سپاهان و فولاد که در شب اول با کسب 4امتیاز بهترین عملکرد را داشتند، شب چهارم را هم با 4امتیاز سپری کردند.

جدول‌اعداد | 4189

اعداد 1 تا 9 را طوری در خانه‌های سفید قرار دهید که هر رقم در سطرها، ستون‌ها و مربع‌های کوچک 3 در 3 یک‌بار دیده شود. پاسخ‌ها در ادامه آمده است.

جدول 8480

جدول 8480
PDF ورزشی
کوتاه ورزشی
بدون تعارف این روزها تب و تاب فوتبال ایران بسیار پایین آمده و مخصوصا هواداران پرسپولیس و استقلال دوران سختی را پشت سر می‌گذارند.
بهروز عطایی، سرمربی تیم ملی والیبال در روزی که حضور خبرنگاران در تمرین تیم ملی آزاد بود، تلاش کرد به 2سؤال مهم پاسخ دهد؛ یکی اینکه مصدومان تیم ملی به لیگ ملت‌ها می‌رسند یا نه و دوم اینکه آیا او با علیرضا طلوع‌کیان، دستیار اولش اختلاف دارد؟
لالیگا اسپانیا