• پنج شنبه 5 تیر 1399
  • الْخَمِيس 4 ذی القعده 1441
  • 2020 Jun 25

خصوصی‌سازی به حکم ضرورت

حسن روحانی خواستار آن شد که فرآیند ورود و پذیرش شرکت‌های جدید به بورس به یک هفته کاهش پیدا کند
رئیس‌جمهور همه دستگاه‌ها را مکلف کرد تا سهام شرکت‌های زیرمجموعه‌شان را وارد بورس کنند و تأکید کرد: بانک‌ها، شرکت‌های دولتی و شرکت‌هایی که به‌نحوی متعلق به نیروهای مسلح است باید سهام شرکت‌های زیرمجموعه‌شان را وارد بورس کنند.

تهران در مسیر دوستی با کودکان

تهران و 11شهر دیگر ایران به‌عنوان پایلوت «شهر دوستدار کودک» معرفی شدند تا مسیر تبدیل‌شدن به شهرهایی که نیازهای کودکان و مادران در آنها مدنظر قرار می‌گیرد را طی کنند.

از آزادی و امنیت تشکل‌ها دفاع کنیم

یکی از نشانه‌های مقبولیت و مشروعیت هر نظامی، جلب مشارکت نهادهای مردمی است تا حاکمیت بتواند از مشارکت بیشتر مردم به‌ویژه‌ سازمان‌های مردم‌نهاد استفاده کند.

مشکل‌یابی درست در کشور

افزایش لحظه‌ای قیمت‌های ارز در کشور گویای نابسامانی ساختاری اقتصاد کشور است؛ اقتصادی که از شوکی به شوک دیگر وارد می‌شود و انگار امکانی برای خروج از این سیکل معیوب نیست.

سرمربی آنتورپ منتظر من است

بیرانوند: بعد از 6‌ماه به لیگ بهتری می‌روم
از توافق بیرانوند با آنتورپ ماه‌ها گذشته اما این بازیکن هنوز نتوانسته خودش را به بلژیک برساند.

دعوت به مهمانی فرهنگ

افزایش ابتلا به ویروس کرونا آنقدر جدی است که دوباره همه جا حرف از اعمال محدودیت‌های تردد و سختگیری‌های بیشتر در وسایل حمل‌ونقل عمومی و مراکز عمومی و پرتردد زده می‌شود.

حج تعیین تکلیف شد؛ اربعین در انتظار تصمیم‌گیری مسئولان

​​​​​​​پس از آنکه مقامات دولت سعودی اعلام کردند مناسک حج امسال به‌دلیل شیوع کرونا به‌صورت محدود و داخلی برگزار می‌شود، معاینات پزشکی زائران حج داخل کشور متوقف شد.

بازیگری برایم تمام نمی‌شود

مدیون رامبد 165کیلویی هستم

از پشت‌بام تهران به المپیک توکیو

روایت‌های خانه پدری