3
پنج شنبه 5 تیر 1399
شماره 7971
شهر
23023614
02123023901
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

آثار هنری شاخص، شناسنامه‌دار شوند

فرهنگ
​​​​​​​در آخرین جلسه شورای شهر تهران، طرح «تعیین حریم آثار هنری در فضاهای عمومی شهر تهران» مورد بررسی قرار گرفت و درباره موضوع تبصره یک این طرح و ترکیب اعضای کمیته فنی نظارت، ارزشگذاری و تعیین حریم آثار هنری، بحث و گفت‌وگو به عمل آمد.
ویژه
​​​​​​​براساس هدف‌گذاری انجام‌شده، ۵۰دستگاه اتوبوس دوکابین مدل۱۳۸۶ تا پایان امسال بازسازی اساسی خواهند شد.
شهر
​​​​​​​«افراد دارای معلولیت، سالمندان و شهروندان با نیازهای ویژه از دغدغه‌های اصلی مدیریت شهری هستند؛ به همین‌خاطر، از این پس پروژه‌های شهری درصورتی افتتاح می‌شوند که دسترس‌پذیری برای معلولان در آنها لحاظ شده باشد.»

تهران در مسیر دوستی با کودکان

مرحله‌ پایلوت اجرای شهر دوستدار کودک پس از امضای تفاهمنامه میان شهرداری‌های این‌شهرها و وزارت کشور آغاز خواهد شد
گزارش
تهران و 11شهر دیگر ایران به‌عنوان پایلوت «شهر دوستدار کودک» معرفی شدند تا مسیر تبدیل‌شدن به شهرهایی که نیازهای کودکان و مادران در آنها مدنظر قرار می‌گیرد را طی کنند.
عکس خبر

عکس خبر

​​​​​​​آیین افتتاح قرارگاه جهادی تئاتر کودکان و نوجوانان با عنوان «پویش تئاتر برای بچه‌ها»، دیروز با حضور حجت الاسلام میثم امرودی، رئیس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران و محمدجواد حق شناس، رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران در پردیس تئاتر تهران برگزار شد.
تکلیف من چیست؟
تکلیف من چیست؟
برنامه تصویری «سلام آقای شهردار» بیش از یک ‌ماه است به‌طور منظم از شبکه شهر در حال پخش است.
PDF شهر
کوتاه شهر
​​​​​​​ رئیس شورای استان تهران هدف از امضای تفاهمنامه همکاری با کمیسیون ملی یونسکو را استفاده از ظرفیت‌های این کمیسیون برای ارتقای دیپلماسی شهری عنوان کرد.
​​​​​​​ رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی در ناوگان متروی تهران با ورود ۶۳۰دستگاه واگن به‌درستی انجام خواهد شد و سرفاصله‌های زمانی نیز کاهش خواهد یافت.