• پنج شنبه 6 اردیبهشت 1403
  • الْخَمِيس 16 شوال 1445
  • 2024 Apr 25
پنج شنبه 5 تیر 1399
کد مطلب : 103354
+
-

سرمربی آنتورپ منتظر من است

بیرانوند: بعد از 6‌ماه به لیگ بهتری می‌روم

سرمربی آنتورپ منتظر من است


از توافق بیرانوند با آنتورپ ماه‌ها گذشته اما این بازیکن هنوز نتوانسته خودش را به بلژیک برساند. جالب اینکه او هفته گذشته با بلیت بلژیک راهی فرودگاه هم شد اما به‌دلیل نداشتن ویزای کار نتوانست ایران را ترک کند و خیلی زود به تمرینات پرسپولیس برگشت. همین اتفاق باعث شد تا شایعه منتفی شدن حضور بیرانوند در بلژیک رسانه‌ای شود، شایعه‌ای که دروازه‌بان ملی‌پوش پرسپولیس آن را در گفت‌و‌گو با همشهری تکذیب می‌کند.

  به خاطر اینکه ویزای کار نداشتی نتوانستی به بلژیک بروی؟
به هر حال گویا در اروپا برای شرکت در تمرینات هم باید ویزای کار داشت و این همان مسئله‌ای است که من را مجبور کرده تا فعلا منتظر ویزای کارم بمانم. پس از صادر شدن ویزای کار به بلژیک خواهم رفت تا در تست‌های پزشکی آنتورپ شرکت کنم.
  شایعه شده بود که قرار است یکشنبه به بلژیک بروی. این موضوع صحت دارد؟
من نمی‌دانم چرا چنین خبری منتشر شده چراکه من تازه به باشگاه آنتورپ نامه زده‌ام و قرار شده در روزهای آینده این مشکل ویزای کارم حل شود.
  شایعه احتمالی قطع همکاری با آنتورپ تا چه حدی جدی است؟
چنین چیزی اصلا صحت ندارد. باشگاه آنتورپ و به‌خصوص سرمربی تیم به من پیغام داده‌اند که منتظر حضور من در بلژیک هستند.
  پس فعلا دروازه‌بان پرسپولیس هستی.
واقعا از این اتفاق خیلی خوشحالم. من تا زمانی که در ایران هستم با تمام وجود برای پرسپولیس بازی می‌کنم و امیدوارم بتوانم به این تیم کمک کنم.
   فکر می‌کنی می‌توانی در بلژیک پیشرفت کنی و به اهدافت برسی؟
من با خودم قرار گذاشتم که بعد از 6‌ماه بازی در بلژیک به لیگ معتبرتری بروم و این را همه خواهند دید که این اتفاق می‌افتد. من انگیزه‌های زیادی برای رسیدن به هدفم دارم.

این خبر را به اشتراک بگذارید