• سه شنبه 29 بهمن 1398
  • الثُّلاثَاء 23 جمادی الثانی 1441
  • 2020 Feb 18

دورنمای ‌بازار سهام

با رشد 3درصدی بورس درمبادلات 2روز گذشته، ارزش کل بازار سهام ایران، برای نخستین بار در نیم‌قرن گذشته، به 150میلیارد دلار رسید.

قهرمانان روستاهای کارون3

هر اتفاقی ممکن است راه را طولانی‌تر کند. اگر باران ببارد و آب رودخانه بالا بیاید، اگر برف جاده را ببندد و خودروهای مسافرکش بین راه توقف کنند یا اگر قرقره سیم متصل‌شده روی عرض رودخانه گیر کند و نشود به آن طرف رودخانه رفت. با هر اتفاقی راه معلم‌هایی که برای تدریس به روستاهای پشت سد کارون 3 می‌روند، سخت‌تر می‌شود؛ روستاهایی که با وجود نزدیکی به کارون و نیروگاه برق، از امکانات اولیه مانند آب و برق محرومند.

محیط‌زیست نیازمند نگاه جامع نگر است

یکی از  بزرگ‌ترین مشکلات حوزه محیط‌زیست کشور، بخشی‌نگری است.

جای خالی اطلاع رسانی موثر در رسانه ها

فرایند اطلاع‌رسانی در هر جامعه‌ای به 3مرحله منابع اطلاعاتی، حوزه خبری و تولید خبر تقسیم می‌شود.

اولویت‌های مجلس آینده

چند روز بیشتر به برگزاری انتخابات دوره یازدهم مجلس شورای اسلامی زمان باقی نمانده است.

امید را زنده نگه می‌داریم

کارگزاران به راهیابی 50درصد کاندیداهایش به مجلس یازدهم امیدوار است و پیش‌بینی می‌کند که با مشارکت 35درصدی تهرانی‌ها در انتخابات دوم اسفند‌ماه 15نفر از کاندیداهایش وارد بهارستان خواهند شد؛ افرادی که قرار است در تعامل با اکثریت مجلس پروژه اقناع‌سازی‌ برای پیشبرد برنامه‌های 10گانه‌شان را دنبال کنند و در قامت یک اقلیت مؤثر اما در سطح یک اکثریت نقش‌آفرین باشند.

آخرین نوروزگاه قرن چهاردهم

در آستانه سال جدید، فصل تازه و سبز و فرارسیدن عید باستانی، «جشنواره نوروزگاه تهران99» آماده پذیرایی از شهروندان و گردشگران می‌شود. در فاصله یک‌ماه مانده تا نوروز نشست هم‌اندیشی معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهردار تهران با مدیرعاملان مراکز هنری و فرهنگی برای برگزاری جشنواره نوروزگاه برگزار شد.

حالا به مدال جهانی فکر می‌کنم

با شال مشکی که دور سر و صورتش پیچیده، با آن بلوز آستین بلند و شلوار زرشکی‌اش که تا روی کفش‌هایش رسیده، متفاوت از همه دخترانی است که روی خط استارت ایستاده‌اند، دخترانی که همه لباس‌های استاندارد دو پوشیده‌اند و تا قبل از شروع، به‌نظر می‌رسد چند صدم ثانیه‌ای از او جلوتر باشند.