7
سه شنبه 29 بهمن 1398
شماره 7884
شهر-۲
23023607
02123023901
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم
ویژه
مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران از ایجاد 6 خط مینی‌بوس در پایتخت تا پایان سال خبر داد. محمود ترفع در گفت وگو با ایسنا، با اعلام خبر بازگشت مینی بوس به چرخه حمل ونقل عمومی پایتخت، گفت: مناقصه چند خط مینی بوس در هفته گذشته برگزار شد البته پیش از این یک خط مینی بوس در پایتخت ایجاد شده بود.
رئیس کمیته اجتماعی شورای شهر تهران تأکید کرد که مدیریت شهری، برنامه‌ای برای واگذاری مراکز بهاران به بهزیستی ندارد و در این زمینه تکلیفی به‌عهده شهرداری تهران نیست.
نوسازی
مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران از بهسازی و مرمت بیش از 35پلاک فرسوده در تهران با اجرای حرکت جهادی و سازندگی «همسایه» خبر داد.

آخرین نوروزگاه قرن چهاردهم

برنامه‌های«جشنواره نوروزگاه تهران99» گسترده‌تر از سال‌های پیش برگزار می‌شود؛ برنامه‌هایی که بیشتر بر پایه گردشگری استوار شده‌اند
گزارش
در آستانه سال جدید، فصل تازه و سبز و فرارسیدن عید باستانی، «جشنواره نوروزگاه تهران99» آماده پذیرایی از شهروندان و گردشگران می‌شود. در فاصله یک‌ماه مانده تا نوروز نشست هم‌اندیشی معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهردار تهران با مدیرعاملان مراکز هنری و فرهنگی برای برگزاری جشنواره نوروزگاه برگزار شد.

شناسایی 20قطعه باغ و اراضی مشجر برای تملک و تبدیل به باغ

معاون خدمات شهری شهرداری تهران از تملک 8قطعه باغ و اراضی مشجر از سال 96تاکنون خبر داد.
میادین میوه و تره‌بار تهران به استقبال نوروز می‌روند
مدیرعامل سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران تأکید کرد که تدابیر و تمهیدات لازم برای تامین و عرضه میوه و تره‌بار مورد نیاز شهروندان در ایام پایانی سال و عید نوروز اندیشیده شده است.