12
سه شنبه 29 بهمن 1398
شماره 7884
ادب‌وهنر
23023607
02123023901
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم
ویژه
جشنواره هنرهای تجسمی از امروز با4 بخش کار خود را آغاز می‌کند. در آستانه دوازدهمین دوره جشنواره، از پوستر این رویداد فرهنگی هم رونمایی شد.
با مشخص شدن نخستین فیلم اکران نوروزی سال 99، 6فیلم دیگر باقی‌ مانده که اگرچه اولویت اکران نوروزی با فیلم‌های جشنواره امسال است، اما فیلم‌های جامانده از جشنواره و اکران سال 98هم متقاضی نمایش در این نوبت هستند.
همزمان با چهلم درگذشتگان هواپیمایی اوکران؛ لوریس چکناوریان از موزیسین‌های بنام کشور در صفحه اینستاگرام خود اعلام کرد که با همراهی برخی از اهالی موسیقی قطعه‌ای را به یاد جانباختگان سانحه هواپیمای مسافربری اوکراین، آهنگسازی کرده است.
7گروه موسیقی از 6 کشور تونس، اتریش، فرانسه، ایتالیا، بلژیک و آذربایجان در تهران می‌نوازند

کوک‌های خارجی در فجر

موسیقی
فهیمه پناه‌آذر- روزنامه‌نگار 7 گروه موسیقی از کشورهای تونس، اتریش، فرانسه، ایتالیا، بلژیک و آذربایجان سی‌وپنجمین جشنواره موسیقی فجر را همراهی می‌کنند. هر‌چند ترکمنستان نیز قرار بود در جشنواره حضور داشته باشد، اما گروه پلوان حمیداف به‌دلیل شیوع کرونا در منطقه موفق به اخذ مجوز برای ورود به ایران نشدند. در کنسرت ارکستر سمفونیک صداوسیما که در تالار وحدت برگزار شد، یک نوازنده روسی مهمان ارکستر بود.
در خدمت و خیانت کمک‌آموزشی‌ها

در خدمت و خیانت کمک‌آموزشی‌ها

ناشران کتاب‌های کمک‌آموزشی، بخش عمده تبلیغات نمایشگاه کتاب را به تسخیر خود درآورده‌اند؛ مسئولان نمایشگاه می‌گویند حذف یکباره آنها ممکن نیست
وارد نمایشگاه کتاب که می‌شوید بیشتر از هر چیز تبلیغ‌های ناشران کمک آموزشی است که چشم‌ها را می‌گیرد.
بهترین داستان‌های عاشقانه
بهترین داستان‌های عاشقانه
اولین دوره جایزه ادبی لیلی، برگزیدگانش را شناخت
عصر دوشنبه، اختتامیه نخستین دوره جایزه ادبی لیلی که به انتخاب بهترین رمان عاشقانه سال اختصاص دارد، با حضور جمعی از نویسندگان و علاقه‌مندان به این ژانر ادبی در باغ کتاب تهران برگزار شد و برندگانش را شناخت.