2
سه شنبه 29 بهمن 1398
شماره 7884
ایران
23023607
02123023900
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

30ملاقات در 3 روز

هواپیمای ظریف با یک سرنشین خاص به تهران برگشت
دیپلماسی
بهانه وزیر امور خارجه برای سفر به آلمان حضور در اجلاس امنیتی مونیخ بود اما حاشیه‌های این سفر بر متن غلبه داشت.
ویژه
نشست هم‌اندیشی شورای‌عالی قوه قضاییه با نهادهای مردمی و آیین رونمایی و ابلاغ دستورالعمل «نحوه مشارکت و تعامل نهادهای مردمی با قوه قضاییه» روز گذشته برگزار شد.
جمعی از اصلاح طلبان با انتشار بیانیه‌ای اعلام کردند: تبلیغات انتخاباتی یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در شرایطی آغاز شده است که اصلاح‌طلبان به‌عنوان یک جریان سیاسی دارای پایگاه وسیع اجتماعی در اکثریت قاطع حوزه‌های انتخابیه امکان معرفی کاندیداهایی که آرمان‌های آنها را نمایندگی کنند، ندارند.
رئیس مجلس شورای اسلامی کشورمان با رئیس‌جمهور و رئیس پارلمان لبنان و دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین دیدار و گفت‌وگو کرد.علی لاریجانی در دیدار میشل عون رئیس‌جمهور لبنان، پیام حسن روحانی، رئیس‌جمهور کشورمان که در مورد روابط دوجانبه ایران و لبنان است را به او تحویل داد.
رئیس‌جمهور در آیین پایانی جشنواره بین‌المللی خوارزمی:

افتخارات کشور را دوقطبی نکنیم

حسن روحانی، رئیس‌جمهور با برشمردن پاره‌ای از پیشرفت‌ها و توانمندی‌های علمی کشور، گفت: برای اینکه این توانمندی را افزایش دهیم، نخستین مسئله، مسئله امید جامعه ما به آینده و فضای مناسب در دانشگاه‌ها‌ست.
PDF ایران
کوتاه ایران
جلسه رسیدگی به پرونده متهمان عادلیان و احسان خادم ششمین پرونده بانک سرمایه به ریاست قاضی مسعودی‌مقام روز گذشته برگزار شد.